Recenze (43)
The Gray Man (2022)
Reklama na Lays
Rachot v Bronxu (1995)
Prave to pozeram "rozkaz"
V sedmém nebi (2014) (pořad)
Neviem nepoznam pana ROZBORILA ALE RUKU NA SRDCE anech mi tu napiše akykolvek clocek ze nemal slzu aspon na krajičku ak videl minimalne jeden diel,neverim že taky človek jestvuje ak ano tak sa zamysli nad sebou ty dženo
The Crew (2008)
Milé prekvapenie bravo BRITANIA.
Breakout (2007)
Chodte všetci do piče toto je realita a vy čo tomu nechápete tak ma vyfajčte ! ! !
Terapia Braňa Mojseja (2012) (pořad)
IDIOT ! ! ! NEGRAMOT ! ! !
L. A. - Přísně tajné (1997)
Scenár je podla mna najlepší zo všetkých scenárov všetkých filmov.Hviezdy v tomto filme nám ponukli niečo čo sa dá porovnať s orgazmom.Kevin Spacey dokáže niečo čo nedá popísať,dá sa len civieť.
Requiem za sen (2000)
Tak toto je FILM s velkým F.Jared Leto je HEREC s velkým H. Určite v top 10.
Bangkok Hilton (1989) (seriál)
Najlepší seriál aký som kedy videl.Silna atmosféra vo filme je nezabudnutelná.
Černá maska (1996)
Univerzálný vojak,Batman begins vs. Hong Kongska produkcia.Myslím si že pred natáčaním Batman begins Nolan tento film určita videl.