Recenze (88)
Chladnokrevný (2012)
Zajímavý film, ale trochu sem čekal víc když vidím herecké obsazení.
Terapie láskou (2012)
Film vůbec nebavil, možná kdybych si dal pár prášků na spaní bylo by to lepší. Velká nuda..
Slova (2012)
Top Film, konečně trochu jiné drama z jiného soudku. Skvěle podaný film, navíc oblíbení herci, takže 5 hvězd.
Žena v černém (2012)
Milé překvapení, film se mi líbil, běžel mi mráz po zádech.. Hororová atmosféra, která houstne každým okamžikem. Všechno hodně napjatě zajímavé. Velká spokojenost.
Ochránce (2012)
Od Jasona jsem si zvyk na trošku lepší filmy. Nebylo to ale úplně špatné.. Taková pohodová podívaná...
Nedotknutelní (2011)
Velmi hezký příběh.. Vše se mi líbilo, herci, hudba, humor... Odlišný film, který Vás nadchne.
Bourneův odkaz (2012)
Čekal jsem top film, ale musím říct, že předchozí díly byly lepší. Co se stalo v tom filmu vlastně? Nikam se to moc neposunulo, výmysly s pilulkama? , to mi přišla úplná zbytečnost. Akční trošku, jiný příběh bych čekal. Jsem zvědav co bude v dalších dílech, teda jestli budou:)
Tři dny ke svobodě (2010)
TOP FILM.
Looper: Nájemný zabiják (2012)
U filmu mi chyběla jednoduchost, jednotvárnost. Bylo to až moc promyšlené. Na začátku film navnadil, ale postupem času to byla zdlouhavá nuda.. Pár pasáží se celkem dalo, bohužel film mě nepřesvědčil.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
No a zase americký film, prvních 15 min nesmysl, celou armádu vystříleli, střely všechny přesné, ani jedna mimo, no super. No pak už to mělo trošku něco málo do sebe. Aspoň trochu děje. Dostal mě Chuck Norris, to bylo překvápko, ještě sem čekal kdy se tam objeví superman :) Kdyby tam nehrálo tolik vynikajících herců dám 2 hvězdy. Připomnělo mi to real Madrid před 3-4roky, samé hvězdy a nic....