Recenze (282)
Ve jménu krále (2007)
Já už recenze nepíšu, ale teď musím udělat výjimku. Tohle je naprostá hrůza, spíše parodie na film. Scénárista se asi zbláznil.
Deníček moderního fotra (2021)
Tento film jsem si na začátku nechtěl pustit, protože mám taky doma malé dítě a tak nějak jsem tušil, o čem to bude. Nechtěl jsem poslouchat brek i z televize. Nakonec jsem rád, že jsem si ho pustil, konečně nový český film, který se mi upřímně líbil. Herci jej odehráli s lehkostí a po jeho shlédnutí mám dobrý pocit.
Mamma Mia! Here We Go Again (2018)
Po roce a půl jsem byl v kině. Z faktické stránky film hodnotit nebudu-cítím to přesně tak, jako uživatel woody. Důvodem, proč dávám 5* jsou emoce. Film mi udělal dobrou náladu, která trvá ještě teď, a to jsem v práci. Díky.
Star Wars: Epizoda I - Skrytá hrozba (1999)
Přišel jsem z hokeje domů. Prohráli jsme, zlomili mi hůl, přítelkyně si vedle mne nacvičuje porod. Nemám pivo, jsem nasranej a k tomu v televizi vidím tento pořad. Šuliny se svítícími meči, zvukové efekty naprosto dementní, již půl hodiny naprosto bez děje. Jen bitva s meči a svítící náboje. Těším se, až usnu a doufám, že budu mít amnézii.
Můj otec je šílenec (2012)
Za dlouhou dobu nejlepsi komedie!
Rychle a zběsile 8 (2017)
Každopádně lepší, než sedmička.
Logan: Wolverine (2017)
Akce příšerná, konec ještě víc.
Až tam nezbyl žádný (2015) (seriál)
Já jsem uhodl už po první části, kdo je zabijí. :( Jinak parádní, temně-strašidelná, podívaná.
Bezva ženská na krku (2016)
Vetchý zase perfektní, jsem rád, že jsem šel do kina.
Bathory (2008)
Dlouho jsem nic horšího neviděl.