Recenze (637)
Stíny v mlze - Snadné cíle (2024) (epizoda)
Uf...
Smysl pro tumor (2024) (seriál)
Nelíbil se mi první a poslední díl. To mezi tím bylo skvělé! Fakt neuvěřitelný seriál!
Extraktoři (2023) (seriál)
Kašlu na profesionální hatery, i na to, že je tam občas nějaká nelogičnost. Tohle je na českou televizní sérii nevídané!
Cesta do tmy (2023) (TV film)
Politická letka ČSFD řádila už pět minut po začátku, což nic nemění na tom, že to bylo vynikající!
Stranger Things (2016) (seriál)
Master! MASTER!!!
Princezna zakletá v čase 2 (2022)
Jsem nadšen!!! Na české poměry absolutně nevídané! Sedm hvězd! Pět za film a dvě za double Elišku Křenkovou.
Dobré ráno, Brno! (2023) (seriál)
První díl mě nebavil, ale to se mi děje dost často. Pak se to rozjelo neskutečně. A nejhorší je, že mnozí zaměstnanci ČT na twitteru psali, že to přesně takhle je... :-)
Prezidentka (2022)
Já chci taky takovou prezidentku. :-)
Tři spory (1981) (seriál)
Velké díky České televizi za to, že tenhle skvost dnes reprízuje.
Thor: Láska jako hrom (2022)
Pro mne asi nejzábavnější díl! Nebere se to moc vážně a je u toho skvělá muzika.