Recenze (637)
Pozadí událostí - Paridův soud (2022) (epizoda)
Nuda. Nebaví mě postavy, které jsou buď velmi sympatické nebo velmi nesympatické, ale nic mezi tím. Kdo je Katarzia vůbec netuším, ale rozhodně by se měla živit něčím jiným, než herectvím. A tím, že hned v prvním díle nechali umřít moji oblíbenou Kamilu Trnkovou si u mě tvůrci taky úplně nešplhli.
Vyšehrad: Fylm (2022)
Kdyby tam nebylo tolik vulgarit, bylo by to vtipnější.
Špinarka (2022) (divadelní záznam)
Na začátku mě docela vyděsilo, jak se tam strašně a bez ustání řve, ale pak mě ta ženská totálně strhla. Klobouk dolů před Markétou Matulovou.
Pálava - Štístko (2022) (epizoda)
Nemůžu říct, že by se mi to nějak moc líbilo, naopak můžu říct, že se mi to moc nelíbilo...
Po čem muži touží 2 (2022)
Málo Anči, moc Langoše. Škoda.
Shazam! (2019)
Příjemná blbinka, ale až moc dětská.
Batman (2022)
Vraťte Batmana Timu Burtonovi!!!
Dáma a Král - Dáma a kyvadlo (2022) (epizoda)
Seriál mě bavil, i když mi vadilo potlačení Hádka do vedlejší role. Ale ty poslední dva díly byly plné nelogičností až nesmyslů. Škoda.
Cesta domů (2021)
Zlákalo mě obsazení, tak jsem to zkusil před fotbalem s tím, že se na to případně dokoukám zítra. Vydržel jsem to sedmnáct minut. Nedokoukám se na to zítra.
Bábovky (2020)
Jsem velmi překvapen, jak se mi to líbilo...