Recenze (10)
Pán prstenů: Prsteny moci - Stín minulosti (2022) (epizoda)
Totální sračka!!!!
Sebevražedný oddíl (2021)
Nadávali jste na první díl, ale toto je prostě totální sračka!!!!
Válka zítřka (2021)
Omlouvám se, ale pro mě je tento film neskutečný propadák! Herce mám rád, ale jejich výkon a i ten scénář? Kde už jsem to jen viděl? Prostě nic nového..
Fantasy Island (2020)
Absolutní totální sra-ka!!!! S vypětím všech sil jsem dokoukal, tomu filmu schází vše, napětí dobrý scénář, herci, nikdy víc! Za mě totální propadák
Mrazivá pomsta (2019)
Nevím jak kdo, ale já se prostě bavil! Liama prostě můžu a opět nezklamal! Za mě naprosto super
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
Mluvím za sebe, ale já se příšerně nudil! Utrpení.
Poldův švagr (2016)
Tak oproti prvnímu dílu, trošku horší dvojka. Ale je to stále ještě koukatelné, opět jsem se docela bavil. Nic extra, ale neurazí
Jízda švárů (2014)
Nevím, jak ostatní, ale já se dobře bavil! Skvělá krimi komedie na nedělní dopoledne.
Keanu - Kočičí gangsterka (2016)
Nevím jak ostatní,ale já jsem se výborně bavil! Skvělý odpočinkový film.
Nadějný rok (2011)
Celkem příjemná podívaná.Nic jsem od tohoto filmu neočekával, ale hodinka a půl mi rychle utekla a já se nenudil!