Recenze (370)
Hele vole, kde mám káru? (2000)
Lehce palec nahoru, protože mi to přijde přeci jen o něco snesitelnější, než spousty jiných amerických "bláznivých komedií", které nejsou ani bláznivé, natožpak komedie. U tohohle sem se místy i slušně zasmál (ovšem je fakt že pod vlivem měkkých drog :-D).
Hellboy Animated: Blood and Iron (2007) (TV film)
Tak tady jsem byl velmi spokojený. Nejen že atmosféra je lepší a hutnější než u prvního dílu, ale i klasický upírský motiv se mi líbil více, než boj s japonskými démony. I když až příliš časté flashbacky profesora Brooma mi trochu vadily. Navíc to, že ve filmu zní "originální" hlasy si zasluhuje tu hvězdičku navrch :)
Hellboy Animated: Sword of Storms (2006) (TV film)
Tady bohužel musím dát o hvězdičku méně než druhému dílu, protože chybí ona "děsivá" atmosféra. Přesto Hellboyova "cesta" a boj Liz a Abeho s vodním drakem stály za to. A "originální" hlasy jsou velice příjemná třešnička na dortu :)
Hellboy II: The Golden Army - Prologue (2008)
Když už použili statickou animaci, mohli se aspoň pokusit o to, aby to vypadalo jako od Mignoly :(
Hellsing - Hellsing III (2007) (epizoda)
Jo, tak tohle byl nááářez :-D Btw, první díl tady má dokonce dva profily :-D
Hledám přítele pro konec světa (2012)
Takové odřené čtyři :-)
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Dlouho jsem přemýšlel nad hodnocením u tohoto dílu. Navíc hodnotím EXTENDED verzi, ale přes všechny klady, které filmový Hobit má, nemužu jít výš, než na tři. Ano, je to "druhý" Pán Prstenů, ale to je přesně to, čím Hobit být neměl. Nevadí mi u knižních adaptací, když dojde ke změnám, ale jakmile režisér absolutně mine ducha předlohy, tak je něco špatně :-/
Houbičky (2007)
Originální? Děsivé? A to měl být jako popisek k tomuhle filmu?
House of the Dead (2003)
"To jako fakt? Vy jste kapitán Kirk? A co je potom on? Spock?"
House of the Dead 2 (2005) (TV film)
WTF?