Recenze (41)
Upíří deníky (2009) (seriál)
Tak jsem na konci a musím to zhodnotit. Tento seriál je prostě naprosto bombastický a teď to nehodnotím jako mokrá 14. Herci odvedli úžasnou práci, vše jsem hltala do posledního detailu. Jak to vše bylo krásně propojené, záhady 1000 let objasněné, kostýmy boží. Prostě jsem to prožívala a to od prvního dílu do posledního. Jediné, co se mi nelíbilo, že v 6. sérii opustila Nina seriál a od té doby mi přišlo, že to ztratilo jiskru, ale bylo mi to vynahrazeno romancí mezi Enzem a Bonnie. Takže to hodnotím moc kladně a všem vřele doporučuji.! I love IT FOREVER
Upíří deníky - Série 8 (2016) (série)
Ukončení upířích deníků je pro mě smutná záležitost, ale upřímně řečeno, od té doby, co odešla Elena, to není prostě ono. Ale i tak tento seriál zbožňuji, osmá řada pro mě byla vážně hodně napínavá a vůbec jsem nikdy netušila, co se stane. Určitě všem tento seriál doporučuji, rozhodně to pro mě ztráta času, od první dílu první řady až do konce jsem tento seriál hltala. Děkuji moc za takovou úžasnou tvorbu!
Ošklivka Katka (2008) (seriál)
Hrozně mě mrzí, že není další pokračování Katky. Byl to moc krasny serial, který mel aspon dej, nadherneho hlavního herce. Hrozne se mi libilo ztvárnění Marcely. Prostě a jednoduše, hrozně bych ocenila, kdyby se nekdy v budoucnu navázalo. Lepší seriál jsem dlouho neviděla a myslím, že ani neuvidím.
Marie Terezie - Série 1 (2017) (série)
Milé dámy a pánové, musím uznat, že ikdyž nejsem nějaký historický odborník a neznám úplné detaily, tak musím velmi příznivě ohodnotit tento povedený film. Velmi se mi líbil Vojta Kotek, jak se chopil své role a dokonale ztvárnil dívkaře. Velmi mě bavila výprava filmu a nic bych nenamítala proti pokračování...!
Než jsem tě poznala (2016)
Doporučuji!! Naprostá špička pro romantický večer! Obsazení dokonalé a hudba k tomu (Ed Sheeran - photograph..) pecka!! Musím uznat, že jsem se do děje tak vžila, že nejedna kapička ukápla. Dokonce i mému příteli se leskly oči:). Jen mi bylo líto toho konce, čekala jsem zázrak, ale nestal se, ale bylo to zakončeno decentně. Proto musím dát všech 5 hvězdiček! Takových filmů víc!!
La figlia di Elisa - Ritorno a Rivombrosa (2007) (seriál)
Pokračování Elisy z Rivombrosy - krásně to navazuje, ale nepochopila jsem spoustu věcí. Například to, jak zemřela Elisa, kam se poděla Anna s jejím doktorem, s kým měla Lucrecie svého syna atd... To jsou nejasnosti, které bych chtěla vědět. Protože je to docela podstatné. Jinak seriál hodnotím velmi kladně. Není to jen promrhaný čas. Z tohoto seriálu jsem si vzala hodně. Mělo by být takových seriálů mnohem víc.
Elisa z Rivombrosy (2003) (seriál)
Po dlouhé době krásný seriál, který má své kouzlo. Kostýmy, děj, herci - všechno bylo dokonalé. Nejvíce mě zarmoutila smrt Fabrizzia, ale potom se mi ještě víc zalíbil charizmatický Christian. Opravdu krásný příběh plný lásky, zrady a všeho, co má seriál obsahovat.
Popelka (2015)
Jsem z toho opravdu nadšená! Co se týče efektů - krása! Vůbec to nebylo přeplácané jako u mnoha dnešních filmů.Mělo to prostě všechno svou úroveň. Též herci odvedli úžasný výkon! Musím proto uznat, že Walt D. může být na svou práci opravu patřičně hrdý! Krásná práce !!!!!!!
Nic nás nerozdělí (2012)
Moc se mi to líbilo a musím uznat,že nejedna slza mi při tom filmu ukápla :)
13. komnata - 13. komnata Karla Schwarzenberga (2013) (epizoda)
Moc pěkně zpracovaný !!!