Recenze (821)
Sedm statečných (2016)
keby sa to nevolalo The Magnificent Seven, tak je to beckova western komedia. hrozneeeeeeeeee...
Boj za svobodu (2016)
zdlhave, priemerne. cast historie, ktoru som nepoznal. ok je mozne ze keby to bolo o 30 min zostrihane, bolo by to ovela lepsie.
Legenda o Tarzanovi (2016)
skoro to bolo na 4 hviezdy. ale po polovici filmu zacali trapne amerikanyzmi. sorry..., ale scenar originalny, zabery kamera, vyprava...vsetko top.-
The Neighbor (2016)
dobry napinak. aj obsadenie. urcite pozri, a neries komentare znudenych kritikov tu.
Jason Bourne (2016)
dost lacne az nudne..potom ku koncu sa to rozbehne, ale zase iba dobre natocenou nahanackou. az samotny zaver to celkom vylepsi.
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
scenar dobry. to uspokoji, ale strihy na priblble americke patriotizmy a prilis bezduche humorne sceny to dost spinili.
Nemilosrdní (2015)
poctive to bolo. zabava. ale ... medzi 3-4
Ulice Cloverfield 10 (2016)
4 hviezdy za originalny scenar. nic si necitajte o filme... a vydrzte pol hodinu:)
Creed (2015)
ako to dokazal. filmy s rambom upadali kazdym dielom a pritom to mal sly pod kontrolou. a vlastne rocky IV bol vrchol a dalej som to uz nepozeral. bol som si isty ze to posere ako rambov. ale teraz som to vsetko pozrel, a..aaa....a ou my god. hlavne 5 a creed mali nieco do seba. neviem ci to tou nostalgiu, ale s tou to tocili aj oni urcite..tak sa to krasne doplna. este teda spomeniem fantasticku kameru, v ringu, najlepsia so vsetkych rocky. a hudba top spicka. som najvacssi kritik pokracovani, ale ked ja davam 5* tak ... a este..jednu vec: goodbye...zbohom rocky.
Sing Street (2016)
pfuuu tak to bol naaaarez. prekvapilo to poriadnee. hudba ... no geniovia toto poskladali. a neni to iba o hudbe, su tam myslienky a najde sa kazdy. ale hudba hlavna rola. krasny namet, podarene. skoro 5 hviezd.!