Recenze (279)
Ranař (2011)
Popravde o čom toto vlastne bolo ??? O bitkách, o hokeji, o láske, o snahe niečo dosiahnuť ? Ani jedna časť nebola dostatočne rozvinutá čo je dosť škoda keďže hokeju holdujem. Scott ale má talent hrať týchto "trtkov" celkom dobre ak nepočítam "stiflerovský" majstrovský prejav, čo tento film asi najviac nadnieslo, inak zbytočná vec
Zátah: Vykoupení (2011)
Ďalší nádherný príklad že ázijci dokážu aj za málo peňazí urobiť akčnú jazdu o akej amíci možu len snívať aj s 10 násobným rozpočtom, a to Raid bola sakra JAZDA !!!! Akčná pecka s dychvyrážajucou choreografiou ktorá šlapala od začiatku do konca. Dej je v takýchto filmoch absolútne na vedľajšej koľaji a možno snaha o nejaké "oscarové" scenáre v danom žanri by boli len kontraproduktívne. 90% !! Teším sa na pokračovanie !
50/50 (2011)
Výborný Gordon-Levitt s pohľadom Ledgera, slabý Rogen, asi 4 veľmi silné scény, inak filmový priemer, ale celkový dojem ostal, 78%
Lov lososů v Jemenu (2011)
Film veľmi umne režisérsky spracovaný, síce plný romantických predvídaťeľných klišé ale bol som naladený na rovnakú vlnu čiže ma bavil. Dobrý výber postáv, pekná satira na politiku, hodnotenie sedí.
Bez kalhot (2012)
Popravde od Soderbergha som čakal viac, aj keď pri takom obsadení "nehercov" je to svinsky ťažké. Ani jednej postave som to neveril, ani jednej som nefandil, výplach pre náctileté devenky posadnuté Tatumom a ktorý sa snažil byť vážnou dospeláckou drámou. Sklamanie
Na divoké vlně (2012)
Milujem skutočné drámy. A to viac tie športové. O surfovaní neviem ani pípnuť čiže osud hlavného hrdinu som nepoznal, čo som po dosledovaní zhodnotil ako najvačšie plus ake mohlo byť. InakPekne natočené zábery z akcie vyrovnávali otrepaný dojem z "family drama" momentov, ktoré boli presne také aké som očakával ale keď už došlo na vodu kochal som sa každou vlnou. Veľký rešpekt čo sa dá v tak mladom veku keď človek chce. a Butler mňa osobne taktiež veľmi bavil. 74 %
Aparecidos (2007)
Priemerná ducharina s asi len jednou pamatnejšou scénkou, inak kto sa do toho pustí neurazí sa kto nevidel o nič poriadnejšie nepríde.
La cara oculta (2011)
Dráma o jednom samcovi ktorý láme srdcia na počkanie, pekných babách, orchestrálnej muzike a veľkom dome. S hororom to nemá nič spoločné. Dobre sa to vyvíjalo vzhľadom k dobrému nápadu celkového deja, ale koniec bol sklamaním. Na Mientras Duermes sa to neťahá ani z ďaleka, škoda. Za vyššie uvedené body 60%
Zlo (2012)
Podľa mňa ani netreba rozoberať že to bolo inšpirované a zčasti aj odkukané od všetkých found footage filmov a určite to sami tvorcovia postrehli a mienili tak, čo je však hlavné že ide o domácu kuchyňu. Atmosféra sa mi páčila hlavne tam kde ešte nikto nestrašil a práve hororové momenty ma neľakali vobec. Čo však veľmi oceňujem sú humorné hlášky postáv aj s typickými nadávkami ktoré vnášajú filmu autentickosť mladých a taktiež pobavia. Inak priemerný film a nebyť to naše tak zrejme o hviezdu menej.
Země bez zákona (2012)
Absolútna bomba !!! Fantasticki herci, výborný príbeh, parádna muzika a výborný spád. Podla obsadenia som čakal pozoruhodný film, ale čo som dostal predčilo naprosto moje očakávania. Zbytočne sa rozpisovať takto ma veľmi dlho film nezaujal. Naozaj nemám ani za mak čo vytknúť. Pre mňa zatiaľ film roka 2012. 95%