Recenze (364)
Bledé modré oko (2022)
Jak bylo již zmíněno, pomalé tempo tomu úplně nevadí. Přesto však mi přišlo, že některá místa ve filmu působila prázdným dojmem, ačkoli dané scény a události byly ve filmu důležité, a nebyla to tedy scéna pro výplň. Závěr filmu měl ale spád a nebyl nijak natahovaný. Nebýt těch pár nedobře zvládnutých míst, určitě by si to zasloužilo pátou hvězdu. Jeden z mála kvalitních nových filmů (navíc z Netflixu!).
Strážci spravedlnosti - 3. kapitola: Anubis a jak jsem se naučil mít rád jadernou bombu (2022) (epizoda)
Musím říct, že po třech dílech se to začíná rozjíždět a nevypadá marně. Zatím ale nevím, kam to zařadit. Je to bizarní scici? Groteska? Parodie? Bere se to vážně nebo je to tak vtipněnevtipně uděláno záměrně? Co musím ale vystihnout! je to, jak užasně je to udělané. Ty přechody mezi hraným filmem a komiksovými animacemi. To jejich spojení, co dává "vibe" jako starý LooneyTunes, hrozně precizní práce, která musela zabrat hrozně moc času. Už jen díky tomuhle skvělému provedení dokoukám určitě i další díly.
Moonfall (2022)
Hahaha. Jako... Až na pár blbejch střihů je film natočený dobře (co se týče filmařské práce), ale jinak je to pěkně pitomá slátanina, a zajímavá konspirační teorie.... Lepší než placatá Země, ale stejně. Nejsem si jistá, jestli je rozumné v dnešní době (době konspirátorských dementů) točit filmy, které berou vážně takovéto teorie jako obří měsíc, co nás zabije. :-D
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Všechny série, než si hlavní hrdinové rozhodnou pořídit parntery/ky a děcka, jsou skvělé a zasloužily by samostatné hodnocení. Další série se pokazily právě tím, že se zde objevily tyto nové elementy (too much partnerských vztahů a debilní děcka), a ztratily na kvalitě.
Šifra mistra Leonarda (2006)
Podle špatný knihy nemůžete natočit dobrej film. Tyhlety pseudo konspirátorský záhady v detektivkách bylo největší zlo, co se kdy knižnímu (a posléze filmovému) průmyslu přihodilo.
Vraždy v Midsomeru (1997) (seriál)
Třetí hvězda za ten teremín ve znělce.
Murderville: Kdo zabil Santu? (2022)
Tohle je přesně ten typ humoru, který už není pro každého. Za mne ale dobrý, už jsem se dlouho tak nezasmála.
Marvel Studios: Assembled (2021) (seriál)
Po shlédnutí tohoto dokumentu se na všechno, co Marvel dělá, dívám úplně jinýma očima. Kloubok dolů před nimi všemi.
Vědecky prověřeno (2014) (pořad)
Pořad s vtipnými videii, ve kterých se vždycky nějakej hlupák rozbije. Důvod jeho pádu vám pak vysvětlí Richard Hammond svou supr britkou angličtinou (se spoustou nesprostých urážek), a ke všemu neustále jako podmaz hraje banjo, takže je to o to vtipnější.
1899 (2022) (seriál)
Přijde mi, že spousta lidí tady dala hodnocení nebo komentář aniž by to dokoukali do konce. Je to pecka. A to, že prvních pár dílů neví nikdo o co jde a co se děje, je přece očekávatelný od těchto tvůrců. Za mě další skvělý počin. Skvělá atmosféra, záběry, vymazlený soundtrack. A poslední scéna stojí za to. Klobouk dolů před myslí, která dokáže tvořit takhle hluboký a perfektně vymyšlený příběhy.