Recenze (44)
Temný rytíř (2008)
To je nádhera ! Bezpochyby lepší než první díl, temná atmosféra z tohoto filmu mě jen tak nepustila. Batmanovská sága mě prostě chytla a jen tak nepustí. Neomrzí se ani po několika shlédnutí znova. Jsem zvědav zda toto trumfne Dark knight rises, ale skutečně o tom pochybuji. Takto brilantní a dokonalý film se jen tak nenatočí. Děkuji pane řežisére !!
Batman začíná (2005)
Akční filmák jako z filmové učebnice. Výtečný příběh, který startuje akční podívanou, která se jen tak neomrzí. Právoplatně patří s Temným rytířem mezi mé nejoblíbenější filmy.
Forrest Gump (1994)
Těžko by člověk hledal milejší, veselejší a optimističtější film. Gump je prostě pojem. Hloupoučkej, ale svým způsobem tak inteligentní. Autentické záběry vpasované do filmu. Dokonalost.
Jeden musí z kola ven (2011)
Zajímavý film, občas dost zdlouhavý. Zajímavé detaily, kterým tvůrci věnovali dost času. Ale nemohl jsem se do toho filmu nějak vžít. Nicméně donutil mě zamyslet se nad ním. 60%.
Hotel Paradise (2012) (pořad)
Tohle je něco příšerného, stupidního. Přijde mi, že ti lidé nemají ani mozek.
Na vlásku šťastně až navěky (2012)
Co na to říct ? Krásný krátkometrážní animák. Lov na prstýnky se všemi patáliemi jak má být. Násmal jsem se. Ta mimika a chování dvou hrdinů je bezvadná a vtipná. Prostě krásný zakončení prvního dílu. Aneb: .. důstjnost, úcta, šlechetnost, respekt ... !
Ulice (2005) (seriál)
Odpad, odpad, odpad. Už jen čekám až v novinách uvidím: "18:30 Ulice(10001)". Hnus.
Farma (2012) (pořad)
To je hroznej hnus, stačí vidět sekundu reklamy, pak sekundu samotnýho seriálu, když jsem omylem přejel přes NOVU na čt4 na Tour de France, a chce se člověku zvracet. Příšerná věc.
Show Jana Krause (2010) (pořad)
Mám ho rád, je to frajer. Umí výborně bavit. Jen bych nechtěl být mezi pozvanými. Doslova by ze mě sedřel kůži.
Pokondr live (2011) (pořad)
Jedna hvězda za jejich liboví songy a za ně a druhá hvězda za to, že mi to nepřišlo naprosto stupidní.