Recenze (44)
Na vlásku (2010)
Nádherný animák od Disneyho, asi nejlepší co jsem viděl z jeho branže. Hospodská scénka tomu dává jen a jen říz...
Avatar (2009)
Tak to byl vskutku nádhernej film. Hezčí po stránce vizuální, příběhové jsem snad neviděl, až na pár výjmek. Překrásnej příběh. Nádherný Sci-fi, Cameron zazářil !!
Sedm statečných (1960)
To je western panečku !! Krásná hudba. Jako v každým westernu zápoňák a bandita. Nádhera, nádhera, nádhera.
Zelená míle (1999)
Smutné, dojemné, a zároveň tak krásné. Nejsmutnější drama, které jsem kdy mohl vidět. Tom Hanks & a M.C. Duncan ++. 5 hvězd je rozhodně málo. Nádhera.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Jak může člověk hodnotit filmy jen pomocí 5 hvězdiček ? Tento film bezesporu jeden z nejlepších, který jsem kdy viděl. Dojemné, krásné. dokonalé.
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Kamarád mi řekl tohle se ti bude líbit. Že bych byl z Borata tolik odvázaný to se říct nedá, ale z odstupem času jsem poznal kouzlo Borata. 4 hvězdy a to za gumovou pěst, pink ponk a disco chrátky. Mimochodem ten pinkponchk je dokonalej, hudba, ty dva oblečení maníci v těch hadrech to je luxusní scénka.
Zvonilka a ztracený poklad (2009)
Hezké, poutavé, originální. Krásné zpracování grafiky, k tomu příjemná hudba.
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Výborná komedie, kam se hrabou první a druhý díl. Stifmaister opět nezklamal. Odplata hochům u řeky atd. Absolutně doporučuju.
Nejkrásnější hádanka (2008)
Příjemná oddychovka, která zkrátka neurazí ani nijak nenadchne. 50%.
Klub sráčů (2000)
To je film sám o sobě, nezasluhuje odpadu! Zasluhuje jednoznačně více. Originální scénky. Opravdu "Skvost" ! A hlavně DJ PAUL BULVA !!