Recenze (90)
Al Kameen (2021)
Velmi dobre prekvapenie z neamerickej produkcie 👍
Poslední souboj (2021)
Dlho sa nenatocil dobry historicky velkofilm preto ma tento snimok take vysoke ohodnotenie. Pre mna sklamanie a velke. Chudobny dej z troch pohladov zakonceny subojom ktory pachut z filmu ako celku uz nezmenil. Minutaz sa dala skratit na 90 min a nic by sa nestalo. Takto je to abnormalne rozvlacne, zdlhave a nudne ....
Hotel Mumbai (2018)
Mix viacerých filmov ktoré sme videli akurát sa zmenila zem, obsadenie a príbeh. Šialenstvo menom terorizmus je všade a príbehy ktoré mamé možnosť sledovať sú odrazom tohto šialenstva. Film od začiatku do konca nedá dýchať a 7drzuje človeka v napätí. Svoje hviezdy si zaslúži. Top..
Prohnilá země (2014)
Nech si hovorí co chce kto chce páčil sa mi tento filmik. Áno téma často natočená a aj lepšie no žeby to bolo až také slabé tak to nie 😉
Suburra (2015)
Napisem iba velmi kratky koment k tomuto skvelemu filmu !!! " Aká neskutočná paralela s naším malým Slovenskom " !!! Je to na dogrcanie!
Bod zlomu (2015)
Preco prave tato adrenalinova pecka ma taketo nizke ohodnotenie ??? To teda netusim. Faktom je ze mi tento film velmi chutil.. Scenerie boli perfektne , Hudba k filmu dokonala a kaskaderske vykony boli na vysokej urovni. Herci boli nie az na takej urovni ako v povodnej verzii avsak dokazal som to brat s nadhladom. V kazdom pripade som si na nom pochutnal cize 85 percent a 5 hviezd
Ráj hned teď (2005)
Sorry ale fu.. wh.. it is , to nemoze byt pravda??? Nie toto nechceme a nechceme sa s tym stretavat aj ked je to asi realita dnesnych dni!!! Nenavidim toto a zatinam paste pri tychto tematickych filmoch. Myslim ze najlepsie spracovanie a takto by to malo byt je zobrazenie Samuela L. Jacksona vo filme Odpočítávání !!!! Hrame sa na popieranie osobnych prav a slobod avsak s prepacenim chodte do ... Nie toto nechceme a tomu sa musime branit... Neviem sa odosobnit a pozerat na kvalitu filmu pretoze Film ako taky by mal sluzit aby poukazal na nezmyselnost tychto cinov....
Květy války (2011)
Pekny pribeh ktory vo mne zanechal stopu blenu v ustach ked si clovek predstavi to utrpenie ktore sprevadza kazdy vojnovy konflikt. Je smutne ze sme nepoucitelny a aj v dnesnej dobe tu mame nabeh na konflikt viac nez lokalneho vyznamu . Podobne ako aj film Útěk z Huang Shi sa vyznacoval zachranov deti v okupovanej Cine.Osobne je mi velmi smutno z toho co som videl avsak minulost clovek nezmeni a ukrutnosti sa diali , deju a diat budu !!! Z kazdeho takehoto filmu by si malo ludstvo zobrat to memento a sa opytat samo seba ci toto vsetko nie je cesta do pekla!!! Ja sam chcem iba pokoj a mier pre svoje deti aby ...... Velmi silny a smutny pribeh !!! Otazka je ci som ho chcel spoznat ! V kazdom pripade technicky , dejovo a herecky je na vysokej urovni !
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Na film som sa vplyvom komentárov a reklám vybral do kina takpovediac nadržany že uvidím najlepší film posledných rokov podobného rázu ako bol svojho času Ryan a úvodné vylodenie. Niečo podobne mi bolo ponúknuté avšak čím má človek väčšie očakávania tým viac si všíma celkovú prepracovanosť filmu . Po skončení som bol mierne sklamaný a neodchádzal som v pocite že WAW to bolo fakt výborne . Pozitíva tu nebudem uvádzať vzhľadom na to že v každom komente sa nachádza to co by som písal a nosil by som iba vodu do mora. Napíšem skôr to co mne osobne vadilo . Nie je toho veľa no pokazilo mi to celkový dojem a opäť sa potvrdilo že menej je niekedy viac. Bol som prekvapený že Inarritu vsadil do filmu Malickove úlety a veľmi mi vadilo premostenie deja medzi bezprizorne obláčikya tak podobne , co tým sledoval snáď iba on vie ale na mna to pôsobilo negatívne. V neposlednom rade je tu fakt že sa hlavný predstaviteľ sa zmenil na Ironmana a Beara Gryllsa v jednej osobe ktorého nezabil ani let z útesu v štýle " zatrepal som krpcami " a ani kúpeľ v medvedej Kožušine v dvojstupňovej vode . Tieto scény mi zabili celkový pôžitok z filmu a nedokázal som premostiť to že je to "iba film" !Myslim že ak by som toho bol usetreny tak tu dám 5 hviezd no takto dám "iba" 4 . Samozrejme úvodné scény má uchvátili tak isto ako aj Uz spomínané vylodenie pri Ryanovi .
Need for Speed (2014)
Film som uz dlhu dobu susil na polici no musim uznat ze napriek obave som siahol dnes po nom a urobil som dobre.Hned prva scena ma vtiahla do filmu a film ma nepustil co i len odbehnut si :-) Zive , rychle , nadupane ! Vyborny akcny film s vybornymi scenami a sceneriami . Vsetko sadlo a tych 130 min mi uleteli velmi rychlo. Herci menej znamy no vdaka za nich sadli k danej problematike. Suma filmu 4 hviezdy :-)