Recenze (70)
Avatar (2009)
Prosím NASA, aby objevila Pandoru. HNED! :-)
V zajetí démonů (2013)
Bohužel jsem v kině narazil na skupinu, co dělala bordel :-(
Loupež po italsku (2003)
Chtělo to více ,,Tipťop" prácičky. :-)
Gympl (2007)
Po kladném hodnocení od mích spolužáku jsem čekal alespoň něco, ale místo toho jsem dostal jen film, který pasoval svině a kriminálníky do role hrdinů, a poctivě pracující a čestnou skupinu lidí do role hajzlů. Paradoxně nám film zpochybňující školství pustili na školním zájezdu od Londýna. Původně jsem si myslel, že dám 2 nebo 3 hvězdičky, ale po důkladném zvážení jsem se rozhodl pro odpad, protože tento film je prostě 0. Blbé postavy, zápletky, vtipy, zkrátka všechno. Ani herecké obsazení to nezachránilo. Pokud se někomu něco na tomto komentáři nelíbí (jako například u mě ve třídě), tak ať si posprejuje držku a nechá si to pro sebe, protože já přece nejsem drzej, ale upřímnej.
Smrtící válečníci (2009) (pořad)
Sám jako milovník bojových umění musím dát povinně 5* :-)
Bláznovo zlato (2008)
Klasický oddechový dobrodružný film. Pohodička.
Princezna Mononoke (1997)
すごい XD
Pekelná výzva (2013) (pořad)
Pekelná Výzva byla to sledovat :-)
Odpouštím Ti (2008) (TV film)
Mě se to líbilo, ale vraha jsem věděl hned od začátku :-)
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Je nemožný, jak ten film rychle utekl :-)