Recenze (70)
Věřte nevěřte (1997) (seriál)
Co jsem viděl, tak příběhy stály za nic (zámek, který nepouští zloduchy mě skoro zabil XD). Ale dost temný a tajemný jsou ty momenty ze studia - jediný alespoň trochu záhadný
Noční můra v Elm Street (1984)
,,Jedna dvě, Freddy jde, Freddy si jde pro tebe'' : nejlepší horror, co jsem viděl, a abych nezapoměl, krásné SNY...
Cesty domů (2010) (seriál)
Už mam dost těch trapáren z nemocnice. Páni režiséři, něco lepšího by nebylo?
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Jak to jde dlouho, 5 let? Nebo víc? Tenhle seriál je nekonečnej a stejně tak nekonečně blbej.
Muži v černém 3 (2012)
Nejraději bych se vrátil v čase a neviděl to :-)
Královna Alžběta: Zlatý věk (2007)
Tento film jsem viděl nedobrovolně během hodiny dějepisu a byla to taková hovadina, že slovo ODPAD! to přesně charakterizuje :-/ Jestli máte v plánu promrhat 2 hodiny čučením na anorektičku v trapných hadrech tak do toho. Mě to zkazilo náladu na celej den. Má úcta.
Zastav a nepřežiješ (2006)
Jakmile to začalo tak jsem si řikal: ,,Tak tohle bude drsný'' - A taky že bylo :-)
Sunshine (2007)
Takovej klidnej začátek, takovej drsnej konec... BOMBA!
Blesk (2011)
Sice jsem čekal maličko větčí akčňák, ale i tak se mi to dost líbilo. Super byl na začátku ten titulek HURLINGOVÝ MANIAK NAPADL TŘI NEVINÉ OBČANY (nebo tak nějak :-).
Max Payne (2008)
Tak když vynecham ty kecy a vezmu v úvahu tu akci a zpomalený záběry (škoda že jich nebylo víc) tak mě se to docela líbilo. Zajímavý byly i ty vzpomínky z minulosti