Recenze (70)
Mechanik zabiják (2011)
Když už tam je akce, tak to stojí za to, ale na mě to působí spíš jako thriller zaměřený na příběh (a ten je fakt hustej) :-)
Andělé a démoni (2009)
Film to byl dobrej, ale nevim, proč se vývojáři nedrželi knihy (třeba se tam ÚPLNĚ liší to, že se v určitých místech děje něco jinýho než v knížce, konec je taky trochu odlišnej)
Status: Nežádoucí (2007) (seriál)
Super profily postav a pěkný voiceovery :-)
Polda a polda (2010) (seriál)
Dobrej seriál s dobrejma profilama postav a s dobrýma hláškama :-)
Terra Nova (2011) (seriál)
Malilinko mi to připomíná Avatara (prostředím, technikou, atd.), takže mě se to celkem líbí
Simpsonovi (1989) (seriál)
Tak u týhle žlutý rodinky jsem se toho nasmál :-)
Jáchyme, hoď ho do stroje! (1974)
Společně s Marečku, podejte mi pero to je nejlepší česká komedie, co jsem kdy viděl
Sin City - město hříchu (2005)
Nejlepší vizuální zpracování filmu vůbec. Zajmavý je, že jednotlivý záběry jdou okýnko po okýnku jako v komiksu :-)
Expendables: Postradatelní (2010)
Tak tohle je asi ten největší akčnák co jsem kdy viděl - výbuchy, přestřelky, bitky... snad jen WOW!! to všechno dobře vystihuje :-), a taky se tam sešly legendy akčních filmů... Asi jen Expendables 2 bude mít možnost to překonat :-)
Drive (2011)
Ani sám pořádně nevim, co mě tak natchnulo, ale nejspíš to bude ta super atmosféra, dobrý profily postav, pěkné prostředí, pěkný pruběh příběhu a hudba co se tam fakt hodí Škoda že se 100% bere jako maximum :-), jinak bych dal tak 170% :-)