Recenze (535)
Iron Man 3 (2013)
Libové. Strašne dobře vypadající Tony na to, když uvážíme , kolik toho má jeho představitel za sebou ( a ne, zelený čaj s bio výhonky to nebyly). Energické, nahláškované, vtipné.
Argo (2012)
To je TEN film, jeden z nemnoha, kvůli kterým tak ráda chodím do kina. Napínavý, skvěle natočený i odehraný, svižný a chvílema velmi vtipný.
Nespoutaný Django (2012)
Sama sebe jsem skvěle překvapila, protože jsem pořád čekala, kdy už vyleze ten Will Smith v hlavní roli, haha..Vůbec tedy netuším, jak jsem toho přesvědčení dosáhla ( že by podvědomá záměna s Wild Wild West, he, cože?), nicméně již po půl hodině mi to došlo ( holka šikovná) a zklidnila jsem sandál. Django je vymazlená stylovka od mistra, kterému vždy ráda vyseknu poklonu i se zablokovanou páteří. Přestřelky, kecačky, bezskrupulózní narážky, soundtrack!!, kamera,..i ty protahované konce, všechno mu vždy zbaštím a ráda.
96 hodin (2008)
O nekompromisní udělení pěti hvezd si film řekl poslední vypálenou kulkou v nabité jízdě. Protože tak to má být, tak je to správné - nebabrat se s tím a dojet velkolepou jízdu v jednom stylu až do úplného závěru, to chci vždy vidět!
Příběh mého syna (2012)
Ach můj bože, nádherný opus a příběh jedné osudové lásky v kulisách historických událostí. Bylo to natočeno tak zvláštně, že jsem si první hodinu říkala, jak to krásně strhám a ono se to celé v čase tak zvláštně proměnilo, posunulo někam úplně jinam a konec mě úplně rozsekal.
Nic nás nerozdělí (2012)
Uff, spotřebován celý balíček papírových kapesníků. A nebyl to kýč!
Hon (2012)
Naprosto famózní a hodně deptající film.. Co se může stát, když se rozšíří zásadní pomluva a rozklíží do té doby idylické vztahy v jedné semknuté komunitě. Nejhorší na tom je neodbytná myšlenka, že se to může stát kdekoliv komukoliv.
Interstate 60 (2002)
To už je let, co jsme si to s bráchou z dlouhé nudy stáhli a pustili.. A panebože tak se nasmáli, fakt skvělý film!
Sedm psychopatů (2012)
Za plný počet, drama skvěle skloubené s černočernou komedií a vynikající obsazení, tedy nelze jinak. Pro pár lidí (a já mezi nimi budu) menší kult.
Atlas mraků (2012)
Maximální zážitek. Nechat odležet a pak znovu.. A znovu..