Poslední recenze (25)
Lucifer (2016) (seriál)
Krásný herec s božským přízvukem, vtipné, chytlavé. Za mě 5*, já jsem nadšená (a závislá :D )!
Štiky (2018) (pořad)
Ale jo, dám tomu 3*, páč jsem u toho chvíli zírala s otevřenou pusou a chvíli mi bylo do breku z "hlavy" rodiny, který po sobě nechá takto šlapat. Pokud je to teda nahrané, tak tleskám, je to fakt věrohodný. Pokud ne, tak bych p. Štikovou nejstarší po třech minutách ječení odstřelila. Skvělý background pro domácí práce typu žehlení, případně utírání prachu :D :D :D Osobně odzkoušeno :D
Mask Maker (2010)
Co jsem celý film obdivovala, byl ten krásný dům. Teda... Krásný alespoň zvenčí. Jo, a taky hlavní hrdinku. Oni vlastně všichni ti lidičkové byli celkem sympatičtí. A tím bych asi skončila. Moc mě to teda nebavilo, děj byl naprosto předvídatelný, na film jsem se dívala na etapy, protože jsem u toho usla. Dvě hvězdičky za barák a sympatické herce.
Poslední deníček (1)
Horory, které chci vidět
REC 3 Genesis
Brouk
Srbský film
Would you rather
V/H/S
The Road
The Pact
Hollow
Deranged
Dark circles
Citadel
Noční incident
Apartment 143
American Mary
A night in the woods
Silent house
Rozkošná Molly
Sinister
The awakening
Grave encounters 2
...Zatím vše... (Tučně vyznačené = zhlédnuto)