Recenze (22)
Monstrum (2022) (seriál)
Nic jsem od toho nečekal a naprosto mě to dostalo. Herecké výkony absolutní top. Postupně jdou do hloubky a rozjíždí to směrem psychologické drama. Absolutní vrchol pro mě epizoda osm...
Krotitelé duchů: Odkaz (2021)
Tak to jsem nečekal, že mě tohle rozseká. Jsem fanoušek obou osmdesátkových filmů a mám pocit, že tohle pokračování je dělané přímo pro mě. Je to vtipné, skvěle zahrané a finální scéna silná a dojemná. Mezitulková scéna je další pecka nejen pro fandy osmdesátek (škoda že její protagonistka nedostala prostor ve filmu). Za mě 100%
Dokonalost (2018)
Už dlouho mě film takhle nevtáhl do děje. Skvěle natočeno! Allison Williams je v hlavní roli prostě "dokonalá", nemohl jsem z ní odtrhnout oči :).
Mimořádná událost (2022)
Ve chvíli kdy myslivec vytáhne vábničku na jeleny jsem už padal smíchy pod sedačku v kině. Absurdní humor, skutečné události, fikce. Někteří z kina odcházeli se slovy blbost, ale my ostatní se slzami smíchu. Pecka!
Světlu vstříc (2018) (seriál)
Skvělých 120 minut plných černého humoru. Čtrtníček se pro tu roli narodil, jako Spálený Petr mě rozesmál asi nejvíc :). Má to dokonce i závěrečné vyvrcholení :). Hlavně od toho nic nečekat a pokud máte rádi černý humor, budete se bavit.
Nevědomí (2013)
Pro mě zasloužených pět hvězd za hudbu ve spojení s vizuální stránkou filmu. Herecký výkon Toma Cruise excelentní. M83 nepřekonatelní. Scény ze vzdušného domu v oblacích jedinečné. Příběh prostě odpovídá jedné povídce, to je marné.
Kosmo - Česká škola (2016) (epizoda)
Po slabším a lehce trapném prvním dílu přichází hodně vtipná dvojka. Tohle je asi největší prdel srandy co nám ČT připravila za posledních deset let.
Živí mrtví - Studna (2016) (epizoda)
Perfektní vyvážení k 1. epizodě sedmé řady. Za mě poctivých 80%!
Where to Invade Next (2015)
Špica. Nadhled, optimismus, pravda. K zamyšlení i k pláči i k smíchu. Tak jak to v životě chodí. Kdyby to vyšlo knižně, nejradši bych to podepsal a vydával za své. :) Ale vážně, v jednoduchosti je síla, Moore už to pochopil a ví, že není třeba objevovat Ameriku (ale možná jiné světadíly). Naslouchat a hlavně pokorně jednat. Ohleduplnost a selský rozum a bude zase dobře na tom světě! Američan, který skromně žádá o radu, to prostě musí fungovat! Za mě poctivých 90%
Coldplay - Ghost Stories (2014) (koncert)
Opravdový zážitek. Atmosféra v planetáriu je jedinečná. Vynikajcí nápad, skvělá hudba, publikum, které si to užívá...