Oblíbené filmy (7)
Temný rytíř (2008)
Matrix (1999)
Matrix Revolutions (2003)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Drive (2011)
Poslední samuraj (2003)
Interstellar (2014)
Nejlepší Nolan. Film tak intenzivní, komorní a emocemi nabitý, který bych od Nolana nikdy nečekal. První 2/3 filmu jsou naprosto fantastické. Audiovizuální zážitek ve formě Imaxu mě trefil přímo na komoru. Po druhém shlédnutí v normálním kině za první 2/3 filmu pro mě totální absolunto.