Recenze (67)
Kovář z Podlesí (2013)
Nu, škoda. Celé to bylo jaké si kostrbaté, nezapadající. Potenciál by pohádka měla, nápady nebyly špatné. Zajímavé postavy, dobré kostýmy, hezké záběry. Ale pohořelo to hlavně na dialozích. Takové mdlé, místy podivné rozhovory. Moc jsem nepochopila, co tím chtěl autor vyjádřit.
Mrtví a neklidní (2013)
Čekala jsem velkou šílenost, ale nakonec mě film překvapil svým nepřehnaným stylem. Příběh postupuje příjemným tempem, tvůrci se nesnaží na diváka zapůsobit zbytečnými efekty a použili i vcelku zajímavou zápletku. A další plus za vypravěče. Samozřejmě by se daly vytknout nějaké drobnosti, ale film na mě působil komplexně a nenudila jsem se.
Sanitka 2 (2013) (seriál)
Dobré téma naprosto spláchnuto do záchodu. Ze zdravotnického hlediska je to "povalečství" versus "přehnaně akční scény" a děj okolo už je naprostá katastrofa. Je to zase každý s každým. Jediná postava, která přemýšlí "normálně" je asi jen doktorka Foldynová. Líbí se mi znělka a kamera. Zvládla jsem dokoukat všehovšudy pět dílů.
Avengers (2012)
Postavy se mi líbily a 3D též dobré. Ale dobrodružství jsem v kině tedy neprožila. U tohoto filmu znamená akční děj - pomlátíme se mezi sebou, pak pomlátíme ty zlý a zachráníme svět. Líbilo se mi pár scén s Robertem Downey Jr. (Iron man) a s Markem Ruffalo (The Hulk), ale to mi celkový dojem nezachránilo. Pozn. v kině nás bylo všehovšudy sedm a já měla co dělat abych neusnula.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Zklamání. Takové plytké zpracování, které mě absolutně nevtáhlo do děje...počkat, mělo to vůbec nějaký děj? Těšila jsem se na atmosféru Středozemě, ale neucítila jsem jí. Krásné záběry do krajin, to je vše.
Holka k sežrání (2012)
Hoodne americky. Asi motivacni film pro tloustiky. Mne to prislo dost pitomy
Marley (2012)
Film plný zajímavých faktů, rozhovorů se zajímavými lidmi, vynikající hudby s vyjímečnými texty a nádhernými záběry do krajiny Jamajky. Sama jsem byla zvědavá, jak tento film dají tvůrci dohromady a opravdu se jim to povedlo. Ikdyž je film hodně dlouhý, udržel mou pozornost celou dobu. Nejednou mi tento snímek vykouzlil úsměv na tváři a nejednou jsem měla nakrajíčku a rozhodně donutil můj mozek zase uvažovat o věcech z trochu jiného úhlu. Bob byl bezesporu velmi zajímavý člověk a stojí za povšimnutí. A s kamarádkou, která se o rastafariánství ani tolik nazajímá, jsme se shodli, že to byl nejlepší film, co jsme viděly, minimálně za poslední rok.
Holka s prknem (2011)
Koukatelná týnejdžrovská komedie. Krásná příroda, příjemní herci a nenáročný děj se šťastným koncem. Ideální na relax mozkových buněk po náročném dni.
Máš jen jednu šanci (2011)
Já jen doplním, že film je možné shlédnout na těchto stránkách: http://vimeo.com/32505851 Je to dobře zvádnutý dokument o prima ženskejch, které nemají život zrovna lehký aneb všechno je možné, když je vůle něco podnikat.
Mupeti (2011)
Komedie? Během filmu jsem se zasmála všehovšudy dvakrát a to jedno z toho byl okamžik, kdy se v zrcadle objevil Jim Parsons. Poprvé v životě jsem v kině usínala. Ikdyž mi má malá kamarádka, se kterou jsem to sledovala tvrdila, že se jí to líbilo, všimla jsem si, že ani děti se v kině moc nezasmály.