Poslední recenze (10)
Madagaskar 3 (2012)
Hrozná sranda, nejlepší díl ze všech. Teď sem přišel zrovna z kina tak hned o tom musim napsat. Vážně jsem se hodně bavil, nemam co vytknout prostě jeden z nejlepších animáků.
Vybíjená (2004)
Vážně hrozná sranda pro celou rodinu. Vážně, když se nudim vždy si to pustim.
Legenda o sovích strážcích (2010)
No co se týe mě tak se mi to docela i líbilo. Dnešní animované filmy už nejsou moc dobré jako dřív ale furt se mezi nimi najdou díla která opravdu stojí zato. Příběh se mi líbil, sovy byli krásné, jediné co jsem snad nepochopil byli ty modré zrnka nebo jak tomu říkali. No rozhodně doporučuju, jestli se nudíte puste si to.