Recenze (1 211)
Stážisti (2013)
Odteď vyhledávám jenom na Seznamu! 1* (verbalův koment to vystihuje dokonale ;) )
Stealth: Přísně tajná mise (2005)
No tak teda nevim,nevim. Ale Rob Cohen si to u mě asi definitivně rozházel. TO není film, TO je slátanina třetího stupně pokapaná citrónem a vražená někomu do oka...
Stěhování pana McAllistera (2007)
Mila je kus...a to je asi tak celej dojem z filmu. Tuny pošahanejch scén prokládaný dvěma třema vtipnejšíma následuje hromada trapnosti. No, road movie podle učebnice :)
Stepfordské paničky (2004)
Knihu jsem nečetl ale film se mi vůbec nelíbil. Jediný pozitivum byl můj oblíbený herec Christopher Walken, který zahrál skvěle ale hodnotu filmu to nijak nezvedlo..horší průměr.
Steve Jobs (2015)
Knihu jsem přečetl během týdne a pak jsem si hned pustil tento film. Koukal jsem na to ještě s kámošem který o Jobsovi neví nic a tak jsme měli hned dva různé přístupy. A řeknu vám, oba dva nás to nebavilo. Je to vlastně pár vybraných stránek z knihy, hozených na plátno. V první řadě tu jde o vztahy Jobse a lidí okolo, jeho výrobky a práce tu hrají druhořadou roli, na první i druhý pohled. A je to španej film. Fakt že jo, nuda, žádná gradace, dialogy, které nejsou ani zásadně zajímavé, ani zábavné, herecké výkony jsou unylé, jako by si to šel každej odkecat, vydělat si na párky a nazdar. A největší problém pro mě byl, že toho Steva jsem prostě Fassbenderovi nevěřil. Ani náhodou. A hlavně se tu ani nedá s žádnou postavou ztotožnit, prostě to je freakshow a vlastně naprosto zbytečný film. 2*
Stíhači, na start! (1976)
Výborný film, který jsem sice vyděl s naprosto příšerným dabingem, přesto ve mě zanechal velkou rýhu...
Stíhači Red Tails (2012)
ZKLAMÁNÍ. Fakt, těšil jsem se na to, podle traileru to vypadalo jako pecka... ale bohůžel, to, co film postrádá, je scénárista. Nechápu, kdo mohl vymejšlet tak kokotský dialogy, ale to co postavy vypouštěli z úst, to jsem už dlouho nezažil. Neskutečně tragický film, který je naštěstí dosti protkán leteckou akcí, která střídá horší momenty s těmi lepšími. Akce, ta to zachraňuje, od jinach neúprosných vod odpadu. Škoda, šlo to natočit asi tak bilionkrát líp, jenže to se nestalo...2*
Sting: Koncert v katedrále (2009) (koncert)
Sting si jede tu svojí docela hodně slušně!
STOMP: Out Loud (1997) (TV film)
Luxusní, hrát se dá na cokoliv. ALe není to žádná sranda. STOMP to uměj dokonale, sladit všechny pohyby, už vůbec jen vymyslet celou choreografii muselo stát neuvěřitelnou práci. Ale vyplatilo se.
Stopařův průvodce po Galaxii (2005)
Pravda jako kniha to není ale má to trochu šmrnc.