Recenze (27)
Gravitace (2013)
Film dělaný efektně s efekty na efekt, ale mně to opravdu u podobných filmů občas stačí. Vizuálně nádhera. Potěšil prima fórek s všudypřítomnou propiskou, to se povedlo :)
Rivalové (2013)
Top 3 je pro mě překvapením, nicméně parádní zážitek na 5 hvězd to byl určitě.
Pod kupolí (2013) (seriál)
Ze začátku jsem nad tím už pomalu lámal hůl, ale od nějakého 4. dílu rejžové konečně začali řadit vyšší stupeň a teď se nemůžu dočkat finále první řady. Místy to působí lehce nízkorozpočtově, místy nelogicky a některé klišoidní roubované dialogy taky trochu kazí dojem, ale jinak pohoda jazz. (Ne)podobnost s knihou je mi totálně jedno.
Sanitka 2 (2013) (seriál)
Nedokoukatelné. Jdu dělat něco jiného.
Očista (2013)
Mno...co bych k tomu řekl. Místy spíše komedie, ale možno pochválit záblesky bubu atmosféry, která si občas řekla o mou plnou pozornost + zajímavý hlavní záporák Rhys Wakefield, solidně suplující H. Ledgera alias Jokera, škoda, že nedostal více prostoru.
Zločin (2011) (seriál)
Detektivové naprostí sympaťáci, výborné herecké výkony, správně ponurá atmosféra. První + druhá série naprostá paráda, drama do poslední chvíle, spoustu emocemi nabitých scén (100% + 100%). Třetí série slabší, přibylo mrtvol, ale ubylo překvapivých momentů. I tak stále vysoký standard (80%).
Dexter (2006) (seriál)
Shlédnuto 7 kompletních sérií, rozkoukána osmá. Vynikající věc, silně návyková s perfektně napsanými postavami. Zdá se mi ale, že své nejlepší chvíle má již seriál za sebou a vnímám u sebe, že už se na nové díly netěším tolik jako dříve. Už to nemá tolik temných momentů a také humoru značně ubylo, žánrově převažuje rodinné drama :) Uvidíme, jaké finále si pro nás tvůrci připravili a už asi bylo načase, aby přišlo.
Ve jménu vlasti (2011) (seriál)
Jo, Carrie je magor a nemá v CIA co dělat, v seriálu se najde pár nelogičností i sem tam trocha té vaty, ale co naplat, když je tak skvělé napsaný a vypointovaný, tak vše výše jmenované rád odpustím.
Most (2011) (seriál)
Výborná kriminálka, správně temný vizuál, zajímavá dvojka vyšetřovatelů a psychopat s paranormálními schopnostmi. Vždy mě baví dialogy v severských filmech a seriálech, připadá mi, že postavy spolu mluví, jak kdyby byli všichni na tripu :)
Rammstein: Völkerball (2006) (koncert)
Našlapaná hudba + dotažená show + 2 lepé děvy v první řadě = 5*