Recenze (241)
Ďáblův dvojník (2011)
Příběh vlastně o ničem. Jen sledujete myšlekové pochody Sadámova syna Udaje. Nicméně jsem si užíval herecký výkon Dominica Coopera. Ten voják nic moc, ale mladý Sadám? Ten byl moc dobře zahraný. A kromě jedné scény, kde byly vidět efekty dvojrole, v celém filmu nejsou efekty vidět, takže to dodává pocit, že tam opravdu oba byli. Dobré na podívání. Přesto doporučuji silnější žaludek.
Ghost Rider 2 (2011)
Jedním slovem děs. Příjde mi, že to vůbec nenavazuje na první díl. A ani Cage ani Lambert tuto hovadinu nezachrání. Jediné, co mě zaujalo, že v jedné scéně je tam vidět škoda octavia. Schválně, jestli jí najdete.
Happy Feet 2 (2011)
Oproti prvnímu dílu tento nemá žádný pořádný příběh. Přišlo mi to pouze jako několik scén slepených dohromady, tak aby se v nich mohlo zpívat a hlavně samozřejmě tančit. No a co se týče zpěvu, není ani z poloviny tak pěkný, jako v prvním díle. Takže celkový pohled, hrůza. Tohle pokračování se "prozměnu" nepodařilo.
Hugo a jeho velký objev (2011)
Tuším, že film od Scoseseho ocenění oscary by měl být dobrý a zajímavý. Zajímavé ve filmu bylo, že postava George Meliése je skutečná, ale jinak mě film nezaujal a dost jsem se u něj nudil.
Jack a Jill (2011)
Dvě hvězdy jsem dal ze dvou důvodů. Jedna je za Johnyho Deppa, který se na chvíli ve filmu objevil a druhá hvězda je, protože mám rád Sandlera. Jinak bych dal bohužel odpad. Tři pěkné vtipy za celý film mi nemohli vyvrátit rozhodnutí. Každý, komu se líbili Machři, nebo Zkus mě rozesmát se tento film nemohl líbit. A Pacino si bohužel špatně vybral Sandlerovu komedii. Smůla
Mezi vlky (2011)
Po dlouhé době podprůměrný film s Neesonem. Pěkné triky s vlky, pěkně zfilmovaná letecká havárie, ne úplně nereálný příběh. Ti vlci jsou pěkní a moc pěkně zabíjejí. Ale jinak je to moc utahané, semtam se něco stane. Jednou vidět mi to stačilo. Nebýt Neesona, tak na to ani nekoukám.
Nedotknutelní (2011)
Právě jsem to dokoukal a rohodně mi to nepříjde, jako komedie, natož moc dobrá komedie. Jako skoro každý film dle skutečných událostí to bylo spíš smutné. Upřímě, realita je dost smutná. Bylo tam několik pěkných a vtipných situací. Bylo hezké, jak se ten černoch snažil rozveselit toho invalidu. Ale jinak... Musím ale přiznat, že ten černoch byl naprosto přirozený a vypadal, že to ani nehraje. To musím přiznat. Je to pěkný a poučný film, dle skutečné události. Ale ROZHODNĚ to není komedie.
Nikdy to nevzdávej 2: The Beatdown (2011)
Čistý průměr. Pěkné souboje, fajne trénink, ale příběh naprd. A není dabing, proto to není tak lukrativní. White vypadá zase dost dobře.
Pařba v Bangkoku (2011)
Oproti jedničce dost slabé a nepřišlo mi to ani dost vtipné. Už je to vlastně jen slátanina, aby se tam hodily směšné scénky, které ve výsledku tak směšné nejsou. Nemělo se dál natáčet.
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
Dobré herecké výkony, dobré efekty, ale jinak mi to příjde až moc překombinované. Pořád cestování, deduktivní metoda v boji, kterou používá i druhá strana a nakonec se boj neuskuteční. Škoda dobrého filmu i dobrého nápadu. Nicméně za podívání stojí