Recenze (10)
Jackass: Film (2002)
Skupina blbečků, co ráda vystrkuje svý prdele na kameru. Nechutná, trapná a především jednoduchá zábava. Nic víc... a spíš i něco míň.
Moderní Popelka (2004)
Dlouho jsem přemýšlela, kolik hvězdiček téhle slátanině dát a uznávám, že 3* je hodně nadprůměné hodnocení. Ale - když vezmu v potaz to, jak jsem s očima upřenýma na obrazovku slintala u každé scény, ve které se objevil Murray...
Pomoc! (1965)
Tak celý tenhle filmařský počin by se dal nazvat jedním slovem: BLBOST. Je to prostě strašná blbost. Ale baví vás takovým tím milým, nevtíravým způsobem, je to prostě odreagovačka s úžasnými Beatlesáky v hlavních rolích, což filmu dává určitou úroveň a jejich hudba ho vyzdvihuje do nebeských výšin. :-))
Divoké vlny (2007)
I přes to, že je děj průzračný jak mořská voda na ostrově Pen Gu, Surf's up je mým nejoblíbenějším animáčem. Příběh je podán originálním způsobem a i přes to, že už mi dávno není deset, se na něj s chutí minimálně dvakrát do roka podívám. Dojme, rozesměje, dobře naladí. A to by mělo být základní kritérium pro dobrý animáč (a bonusem je skvělý soundtrack)!
Milionář z chatrče (2008)
Rozhodně jeden z nejzajímavějších filmů, které jsem kdy viděla. Skvělou práci odvádí kamera a střih. Dokonale se povedlo snoubit tak přesvědčivý obraz s nereálným příběhem. Ve finále to tvoří doslova pohádkouvou symbiózu (s obrovským filmovým klišé), když se Jamal, "s kapsami plnými peněz", setká s Latikou na nádraží. :-)
Vybíjená (2004)
Doopravdy si nevzpomínám, kdy jsem se naposled u komedie takhle nasmála. Čtyři hvězdy proto, že "ssssss" kobry z Globo gym v čele s enormně nechutným Benem Stillerem nevyhrály závěrečné utkání!
Amélie z Montmartru (2001)
Amélie je prostě lahůdka s krásným soundtrackem (Comptine D'un Autre été!) a kouzelným příběhem, jenž mě učaroval svou upřímnou laskavostí a nadchnul pro svou dobrosrdečnost.
Čarodějnice školou povinné (1998) (seriál)
Jako maličká jsem Čarodějnice školou povinné milovala. Jako adolescent dávám z nostalgie alespoň dvě hvězdy. Víc si tenhle "Harry Potter v sukni" ani nezaslouží.
Panic je nanic (2006)
A nejen panic… Dlouze zavzpomínám, jestli nějaký film uštědřil české kinematografii tak obrovský plivanec /stříkanec/, jako Panicové. Hmm, nevím o tom.
LOL (2012)
Původní /francouzská/ verze LOL je převyprávěna s typickou francouzskou lehkostí, důvtipem a především v ní hrají dobří herci. A tenhle remake tohle všechno postrádá.