Recenze (64)
Fallout (2024) (seriál)
Dyť to vůbec nedává smysl.
Její tělo (2023)
Nic moc s otřesným soundtrackem.
The Walking Dead: The Ones Who Live (2024) (seriál)
Kristovanoho už to nedojte...
Naprostí cizinci (2016)
Opravdu "krásní" lidé.
The Beekeeper (2024)
Na tyhle šmejdy by měla mít jednoho Stathama každá vláda.
For All Mankind - Season 4 (2023) (série)
Nejslabší řada.
Živí mrtví: Počátek konce - Série 8 (2023) (série)
Tak za tohle by se podílející se scenáristé měli do konce svých životů už jen stávkovat, protože to je možná jediná věc, která jim jde. Takovou slátaninu, co z toho udělali, jsem.uz hodně dlouho neviděl. Doslova protrpěná řada a jsem rád, že je konec.
Stvořitel (2023)
Hezký obrázky a tím to končí. Ach jo...
Ahsoka (2023) (seriál)
No to si děláte pr.... 8 dílů o naprostým NIČEM.
Dark Winds (2022) (seriál)
V obou sériích se to skvěle rozjede, aby to v druhé půlce úplně vyšumnělo... :-(