Recenze (436)
Modrý samet (1986)
Lynchovy filmy mam moc rád. Od ostatních se velice liší a je z nich patrný typicky Lynchovský nádech. Modrý samet ač je jedna z nejslavnějších Lynchovek mě ale oproti Mullholand Drive či Lost Highway příliš neoslovil. Postavy mi přišly asi až moc divný a ujetý, že i na Lynche je to už dost. Nechci nijak schazovat hodnocení filmu, protože dokážu pochopit, že pro někoho je to jeden z nejlepších filmů tohoto mistra. Mě ale příliš neoslovil a v určitých momentech mi to trochu přišla i nuda. Herci ale jinak naprosto výborní a bez jakýchkoliv výhrad. Jedna z největších roli Kyla MacLachlana, který je ve filmu přesvědčivý a to samé také psychopatický Dennis Hopper. 70%
Ambiciózní blondýnka (2007)
Poměrně zábavný film, který divákovi nic nového nenabídne ale na jedno zkouknutí je film opravdu dobře stravitelný. Jessica Simpson svoji roli přitroublé blondýny poměrně dobře hraje a béčkový Luke Wilson také nezklamal. 65%
Nebezpečné hry (1998)
Zajímavý ale také hodně průměrný thriller se sexy Denise Richards a její legendární lesbickou scénou. Film s hvězdným obsazením, který sráží dolu nepovedený scénář a režie.
Slzy slunce (2003)
Nadějný film s dobrou atmosférou, který sráží dolu průměrná režie a dlouhá délka stopáže. Dokonce ani krásná Monica Bellucci můj celkový dojem z filmu nezlepšila. Lehce nadprůměrné válečné drama.. 70%
16 bloků (2006)
Zajímavý thriller, který po slibném začátku přestává od půlky ztrácet na tempu a postupně upadá do průměrnosti se všemi trapnými klišé. Film na jedno zkouknutí, který neurazí. 70%
Lemra líná (2006)
Sympatická a pohodová komedie u které Vás sice nic nepřekvapí a to jak to celé skončí víte po deseti minutách. I přesto jde o skvělou oddychovku, která neurazí... 60%
Moje borůvkové noci (2007)
Zklamání. V tomto filmu jsou snad všichni mí oblíbení herci a i přesto jsem se u filmu neuvěřitelně nudil. Vše je možná až příliš dokonalé a dohromady to zkrátka neklape jak by mělo.
Honey (2003)
Normální taneční film s nejkrásnější herečkou na světě. Kupodivu mi to ke spokojenosti stačilo:-)) 65%
Co ta holka chce (2003)
Hodně naivní, jednoduchá a snadno předvídatelná komedie v které vás naprosto nic nepřekvapí. To co tento film zvedá z odpadu je herecký výkon Colina Firtha a krásná Amanda Bynes. Jinak je to film na jedno zkouknutí. 50%
Zloději paměti (2004)
Zloději paměti je ukázkovým příkladem jak poměrně zajímavý a napínavý příběh lze během několik závěrečných minut hodit do koše k naprostým nesmyslnostem a trapných klišé s mimozemšťany. Za první půlku a Julianne Moore dávám tři hvězdičky. Jinak je ale film naprostá ztráta času a podruhý už bych šel radši hrát tetris, než se na to dívat znova.