Recenze (11)
Flight of the Conchords (2007) (seriál)
i cannot see my way out, male prostitution seems to be my only option...
Poloprofesionál (2008)
skvelý soundtrack.
Horší už to nebude (2006)
Veľmo dobre sa na to pozeralo., od začiatku do konca.
Nahoru a dolů (2009) (seriál)
Kenny Fucking Powers!
Nevinní (2011) (seriál)
ci boha, to je hovno.
Polda z Marsu (2008) (seriál)
wtf?
Machete (2010)
netreba komentovat, to treba vidiet, lebo vas Machete rozseka.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
vcelku nuda...
Bathory (2008)
horšie než som čakal...
Krajina přílivu (2005)
pecka najpeckovejšia, magori bez hraníc, krása (: