Recenze (15)
Vlk z Wall Street (2013)
Tento film ve mně vyvolal dva základní pocity. První pocit byl hned při závěrečných titulkách a to, že ve filmu bylo tolik drog, že z kina asi neodejdu. Druhý pocit byl druhý den, že tak vymakaný film jsem opravdu dlouho neviděl a ještě si ho budu muset zopakovat. Zejména Leonardo zde neměl chybu.
Bastardi 3 (2012)
Až na pár okamžiků mi to připadalo jakési nudné, trochu se blížící odpadu.
Terapie - Série 1 (2011) (série)
Na Terapii jsem koukal s ročním zpožděním. Tento seriál měl vysoce kvalitní děj rozdělený do několika linek a byl herecky na velice vysoké úrovni. Pro mě zejména z hlediska Karla Rodena, Lukáše Hejlíka a Kláry Melíškové.
Terminátor (1984)
Terminátora jsem viděl už mnohokrát od svých 15-ti let. Čím jsem starší tím mi připadne vymakanější a to z hlediska dokonalé jednoduchosti příběhu, výstižnosti dialogů a v této době (2012) již retro scifi zařízení. I´ll be back - někdy zpět k Terminátorovi za 3 - 5 let.
Nevinnost (2011)
Jednu hvězdičku dávám za hudbu k filmu, druhou za moji oblíbenou herečku A. Geislerovou. Závažné téma zneužívání mladistvých bylo zobrazeno na velice primitivním příběhu, který mohl trvat 20 minut. Celý film se odehrává v ponuré atmosféře úpadku, která se v poslední době projevuje i na tvorbě J. Hřebejka. Možná by bylo lepší tvořit méně, ale propracovanější témata.
Železná lady (2011)
Více bych ocenil větší zaměření na politickou kariéru nebo vliv politky na osobní život MT. Zobrazování jejich vidin a přeludů, které není nikdo schopen doložit, zbytečně rušilo děj filmu.
Mrtvý muž přichází (1995)
Velmi zajímavý film o tom co předchází trestu smrti, dokonale vykreslené emoce příbuzných obětí. Patrně bylo účelem filmu vyvolat odpor proti trestu smrti. Mě film v žádném případě nepřesvědčil o tom, že trest smrti je přežitek.
Westernstory (2011)
Takovou blbost jsem neviděl roky !!!!
Líbáš jako ďábel (2012)
Uvažoval jsem o hodnocení 4 hvězdy, ale nakonec to byly 3 hvězdy. Důvod je jediný - film neměl téměř žádný děj, ale byl slepený ze spousty krátkých scének. Tento 2. díl zdaleka nedosahuje kvality jedničky. BTW.: Spousta diskutujících kritizuje reklamy na produkty, dle mého názoru je toto trend dnešních produkcí a při shlédnutí čehokoliv amerického z poslední doby si připadám jako v jablečné moštárně.
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Film byl bezchybně natočen, ale americký nádech mu ubral na skutečnosti. Lépe na mě působil snímek z roku 2009.