Recenze (231)
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
O stupeň lepšie a zmysluplnejšie než jednotka,ale za Pánom prsteňov ešte hodne zaostáva.Chýba tomu dynamika.
V zemi krve a medu (2011)
Angelinu ako herečku dosť nemožem vystáť,no svojou réžiou ma dostala na lopatky.Tuctova Barbie s perami ako kapor to proste intelektuálne zmákla.Može byť.
Hannibal (2013) (seriál)
Nedokázal som dopozerať ani prvú časť.Vyšetrovací team sa skladá z belocha,černocha a ženskej,ktorá je zhodou okolností aziatka...čo už amíkom drbe?!To musia vždy skladať zostavu podla United Colours of Benneton?!Niesom rasista ani nič podobné,ale tieto ich šablóny ma už vytáčajú!Tak dobrý námet a pritom taká sračka.
Nymfomanka, část I. (2013)
Brilantné herecké výkony v inač dosť otravnom príbehu.Moj nezáujem k danej problematike sa ešte zvýšil počas deja,avšak tých zopár vtipných sekvencí to vyvážilo do pozeratelna.Scény s umierajúcim Ch.Slaterom zas patria k tým nefalšovaným za srdce chytajúcim.Antikrist a Melanchólia ma zaujali rozhodne viac.
Na život a na smrt (2013)
Drsné a dramatické až do konca.Presne tá správna vizualizácia,i keď naozaj tie kotrmelce skalami by neprežil ani Wolverine.Má to aj etický aspekt,ale je mi jasné,že aniamerikanisti budú prskať jak klobása na grile.Podobné veci sa tam dejú takmer každý týždeň,ibaže bežnému domácemu hnidopichovi to ťažko zaklope na šedú mozgovú koru.Wahlberg mi tam nesedel vobec.
Čínský zvěrokruh (2012)
Do prvej polovice to bolo vďaka hereckým výkonom ako celovečerné Teletubbies,ale časom to trochu zachránili povestné Jackieho bitky.Horko-ťažko priemerný film s brutálne prepálenou výpravou a ublíženeckým postojom Číńanov k vlastnej histórií.Omylom to adresovali dospelému publiku,pritom to možu vysielať akurát na Fox Kids,či Jetix.Škoda,že koli tomuto filmu odmietol Jackie účinkovanie v Expendables 2.
Red 2 (2013)
Poriadna prča a konečne Willisov film,v ktorom po dlhej dobe aj hrá a nielen pózuje.Lepšie ako jednotka.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Rozmýšlam ako mám ohodnotiť seriál,ktorý po mnohých, úžasných dieloch vobec nijak neskončí a vo finále kopne diváka do rozkroku. Po rokoch čakania teda konečne koniec. To je ale asi tak všetko, čo má zmysel k tomu dodávať. Seriál je pútavý, ale nespeje tam, kam by mohol. Príliš vela omáčky, hoci herecky i vizuálne kvalitnej.
Také andělé jedí fazole (1973)
Gemma mi liezol na nervy,ale Spencer...klasa nad klasu!
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Pokým Pán prsteňov sa dá pozerať stále znova,tak Hobbita stačí vidieť raz...a stačí.Do polovice napínavá rozprávka,no potom sa to zmení na smršť choreografických absurdít po vzore Klanu lietajúcich dýk a neustále sa opakujúcich,epických hurá útokov.Zachránil to azda Gandalf a Bilbo,ktorý je ovela sympatickejší než dramaticky priteplený Frodo.Chýba tomu celému zmysel,ktorý tak obohacoval Pána prsteňov.