Recenze (106)
Klukoviny Toma a Jerryho (1990) (seriál)
Jednu VHSku mám doma. Ako dieťa som tieto rozprávky milovala :)
Sex ve městě 2 (2010)
Ja len dufam, ze uz nebude treti diel. Serial sme tu uz mali.
Sex ve městě (2008)
3 hviezdičky celok, ale milión hviezdičiek pre tie H*A*N*D*RY a hudbu :)
8. míle (2002)
Dobrý záverečný battle. A to je asi tak všetko.
Rychle a zběsile: Tokijská jízda (2006)
Po 1 a 2 pestrý, farebný, peckovým driftom nabitý film :) A Han - ojoj :)
22 Jump Street (2014)
No tak oproti tomuto bola jednotka totalna blbina. Jednoznacne dvojka!
Jump street 21 (2012)
Az na ten koniec pri zatykani... celkom fajn.
Zloba - Královna černé magie (2014)
Zloriana :) <3
Frasier (1993) (seriál)
Najlepší situačný humor aký som kedy videla... tie hlášky sú na nezaplatenie :) A takisto chválim aj SK dabing, nebolo tam vela chyb ako v dnesnej dobe zvykne byvat :)
Láska na vlásku (2014)
Mňa to príjemne prekvapilo. Výprava, kostýmy, hudba, prostredie boli skvelé. Humorné prvky takisto, miestami to bolo také prázdne, ale nenudilo to, videla som už oveľa horšie rozprávky :)