Recenze (38)
Prostřeno! (2010) (pořad)
Prostřeno je zajímavá kuchařská show, na kterou se ráda dívám. Co mě ale nejvíc štve, jak se pořád všichni opakují při hádání bydlení hostitele: "Myslím si, že byt bude mít moderně zařízený..." a takhle pořád do kola. Jistě že VIP Prostřeno je lepší, než normální, jsou zajímavější se známými osobnostmi, které jak se dozvídáme, umí celkem slušně vařit.
The Dead (2010)
Chvílemi zdlouhavé, třeba když jedou autem nebo jdou pěšky, ale pořád zajímavé. Film se mi líbil. Dobrý nápad s nákazou v Africe, kde zombie Afričani jsou všude a udělají vše, aby zakousli dalšího nenakaženého.
Top Gear USA (2010) (pořad)
Strašná americká kopie originálního britského Top Gearu. Moderátoři jsou strašní, snaží se být zábavní, vůbec jim to ale nejde a nikdy nepůjde.
Cleveland show (2009) (seriál)
Někdy je tento seriál plný trapného humoru, ale někdy se i zasměju...prostě Simpsonovi u mě vedou. Nevím, proč se nevěnují jenom seriálu Griffinovi a né vytvářet další se skoro stejnou hlavní postavou. Ale koukatelné to je, takže proto tři hvězdy.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
První série byla vskutku vynikající, protože mě zaujal originální nápad a také jejich superschopnosti. Druhá série byla taky víceméně dobrá, byl tu pořád vtipný Nathan. Ale třetí série? Zatím jsem viděla pouze dva díly, ale po tom, co se v seriálu objevil Rudy, který mi leze na nervy, se kvalita opravdu táhne dolů. I tak ale dávám pět hvězd, hlavně za první dvě série.
Skrytý (2009)
Neuvěřitelně nudný film s velkou dávkou lekaček. Hodněkrát jsem se lekla, ale většina byla předvídatelná. Zamotaný děj a prostě mi tento film připadal divný a herci také. Takže jenom za jednu hvězdu.
Wyattovy párky (2008)
Hvězdičku jsem dala jenom kvůli tomu, že tam hraje Zachary Levi. Jinak je to propadák s nevtipnými vtipy a trapným příběhem.
Hory mají oči 2 (2007)
Začátek vypadal slibně, ale později se z toho stal divný film. Sice nechybí hromada vnitřností a rozmlácených hlav, ale jinak je to nuda. První díl byl rozhodně lepší, než tahle blbost.
Chuck (2007) (seriál)
Chuck je skvělý seriál, který mě zaujal hned prvním dílem. Myslím si, že měl skončit 4. sérií, protože úplný konec celého seriálu je ten nejhorší, jaký tvůrci mohli udělat. Otevřený konec je u tohoto seriálu tou největší chybou, dokonce i větší, než když Morgan dostal Intersect. Ale i tak to je můj nejoblíbenější seriál, protože má v sobě romantiku, akci a komedii zároveň. I když se mi nelíbil úplný konec musím Chuckovi dát pět hvězd.
Kdo přežije - Čína (2007) (série)
Cookovy ostrovy a Čína jsou podle mě opravdu dobré řady se skvělými soutěžícími. Hrobař James byl můj jasný favorit i v Survivor fanoušci vs. favorité.