Recenze (940)
Následky (2021)
Jednu hvězdy pro Jennu Ortegu, je perfektní. A jednu za zbytek. Bohužel to není natočeno moc poutavě, je to utahaná nuda.
Grand Prix (2022)
Tohle se moc nepovedlo. To není pořádně ani jedno z uvedených témat a prostě to tak nějak nefunguje na žádnou stranu. Ani šišlající Kozub to nezachránil. Fakt je to taková blbost, sice ne úplně bez děje, ale to nelze brát vážně. Ani jinak, ani jako sranda to nefunguje, prostě na nic, nedoporučuji.
Ruchoth Raoth (2017)
Kozub válí aneb jak se dá z mála dostat hodně.
Párty Hárder: Summer Massacre (2022)
Masakr to tedy je, stačí si pustit kterýkoliv kousek filmu. Mega odpad.
Párty Hárd (2019)
Čistokrevné dno.
Světlo a stíny - Žádný pohřby (2023) (epizoda)
Jak předvídatelné ... Až na ten úplný závěr, ten to hodně vylepšil. Jinak tvůrci ze vztahů přetrhali snad všechno co šlo. Poslední díl se evidentně velmi liší od knižní předlohy, aby mohl pokračovat další sérií. Já jen ještě nevím, jestli budu jejím divákem. Nebaví mě natahování za každou cenu. Prostě dokud z toho tečou prachy tak dojit, dokud to jen trochu teče. Žádná série pak nemá dokončení a do poslední chvíle se neví, jestli bude nebo nebude nějaká další. Málokdo má dneska koule na to, aby řekl po jedné nebo dvou výborných sériích dost, v nejlepším se má přestat a zakončit to.
Světlo a stíny - Sejdeme se na louce (2023) (epizoda)
Šaškárna a mávačka ve velkém stylu, tohle jim nežeru.
Odznak Vysočina - Myslivecká pomsta (2023) (epizoda)
90%. Herecky mě to fakt baví, aktuální příběh byl trochu průhledný od začátku, ale vůbec to nevadilo. Skvělý Hofmann a Suchánek i další. Poctivá práce herců to táhne vzhůru.
Světlo a stíny - Hlas srdce neposlouchej (2023) (epizoda)
Vida, najednou to jde, skvělé, těžko tomu něco vytknout.
Světlo a stíny - Každá obludnost (2023) (epizoda)
Konečně se něco děje a má to spád, doteď to byla nuda. Bohužel Netflixovská či autorčina knižní "vyváženost" si opět vybrala svou daň. A to na doteď celkem sympatické postavě.