Recenze (111)
Podruhé mě neoklameš (2024) (seriál)
Perfektní. Celou dobu si myslíme, jak to je, a nakonec vše úplně jinak. I když za to může nejspíš předloha, kterou jsem nečetl. Napětí, zvraty, herecké výkony, paráda.
Podruhé mě neoklameš - Epizoda 8 (2024) (epizoda)
Tak nakonec vše úplně jinak, než jsme si mysleli.
Death's Game - Death (2023) (epizoda)
Hm tak tohle bude zajímavé. Skvělý námět a zpracování.
Death's Game - Death Can't Take Anything Away. (2023) (epizoda)
Jeden těžší život než druhej. Tušil jsem, že se to bude prolínat, toho hajzla mi už bylo docela líto. Bude tam ještě? Na další život jsem zvědavej. Co sakra může v tomhle těle dělat? Jsme se normálně museli smát :D Díly mají tempo a neuvěřitelně odsýpají.
Death's Game - The Reason You're Going to Hell. (2023) (epizoda)
Tak to je masakr. Naprostá pecka.
Nezvěstná (2023)
Film má skvělé tempo.
Okouzlující démon (2023) (seriál)
Naprostá pecka! Není to jen romantika pro ženy, ale každý si tam najde svoje. Romantika jasně. Dále komedie, spousta legrace a vtipných situací, například s Pakem, PR týmem nebo tím gangem. Dále ta fantasy část o démonovi a uzavírání smluv. A v neposlední řadě trocha akce. Prostě taková směs žánrů, která překvapivě funguje. A to díky skvělým hercům a jejich hereckým výkonům. Za mě asi nejlepší, co jsem od Korejců viděl a škoda, že není více dílů.
The Last of Us - Když se ztratíš v temnotě (2023) (epizoda)
To je zase podle nějaký hry jo? Vůbec nevím. Narazil jsem na tohle náhodou. Zatím se na to dá koukat.
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizoda)
O co tam šlo s těma chlapama? Postrádám jejich význam.
The Last of Us - Napospas (2023) (epizoda)
Co to mělo bejt? Holky běhající po obchoďáku. Aspoň se ukázala nějaká ta nestvůra. Čekal jsem tedy od seriálu víc.