Recenze (60)
Kmotr (1972)
Nejprve jsem viděl film. Moc se mi líbil. Dal bych i tak 5 hvězd. Potom jsem si přečetl knihu a to můj pohled na příběh sicilských mafiánů ještě vylepšil a to o nemalý kousek. Kniha je naprosto dechuberoucí a film měl nelehký úkol se aspoň přiblížit,ale to se podařilo! A to ve velké míře.. jak říkám .. bezvadný film.
Šmoulové (2011)
Takhle prznit šmouly ... Měl jsem je fakt rád. Ještě,když jsem je poslouchal na gramofónové desce .. Tohle se nepovedlo. Hold ultramoderní technika starým hrdinům nesluší.
Jak vycvičit draka (2010)
Pro mě nejlepší animák ! Udělat z věčně záporných "zvířátek" domácí mazlíčky .. super nápad .. Bezzubka je prostě ideální přítulné zvířátko k dětem do domácnosti :)))
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Děsím se,co bude za akční filmy,až tito "pardálové" odejdou do definitivního důchodu ... Jsem rád,že John Rambo naposled oprášil svůj luk a všem to zase natřel :))
Rocky IV (1985)
Jestli jsem některý film někdy prožíval víc než Rockyho 4, tak si to opravdu nepamatuji. Perfektní strhující trénink a fantastická cesta za pomstou a bojovností nejen s nepřemožitelným protivníkem, ale i se všemi okolo a hlavně sám se sebou.. NEJLEPŠÍ DÍL !
Harry Potter a vězeň z Azkabanu (2004)
Z velmi krásné trilogie,která od prvního dílu až do poslední části mě provázela od dětství až doteď ... Líbily se mi všechny epizody ... Vždy jsem se do kina těšil na novou,ale když to vezmu kolem a kolem,tak třetí díl mě uchvátil nejvíc. Sice oproti knize docela dost změn,ale změna režiséra evidentně prospěla :)
Neporazitelný: Vykoupení (2010)
Můj jednoznačně nejoblíbenější bojový film. Warrior je též super,ale toto není až tak dojemné a "příběhové" .... směs různých bojovných umění z různých zemí byl super nápad. K tomu všemu velmi povedený závěr,který asi nikdo nečekal :-))) ... tak příště .. Uri :)))
Terezu bych kvůli žádné holce neopustil (1976)
Jako malý jsem to měl moc rád :)
Na hraně temnoty (2010)
jeden ze dvou film u kterého jsem v kině usnul.
Než si pro nás přijde (2007)
Mně se film moc líbil .. 5 hvězd dávám hlavně za perfektní herecké výkony obou pánů :-)