Recenze (24)
Tesla (2020)
Ethan Hawke je skvelý inák nič iné... Tak nudne spracovaný a zostrihaný film som dlho nevidel a na konci ako spieva do mikrofónu totálne TRAPNE zakončenie filmu. Žiadne scény, kde by niečo ukazali ako vynalieza, len nudne dialogy a komentáre....
Ad Astra (2019)
čakal som viac ...
Hardcore Henry (2015)
Zatiaľ Najakčnejší film z pohľadu hlavnej postavy osoby, aký som videl. Pecka... !!!
Želvy Ninja 2 (2016)
Výborná oddychová akčná komédia a v 3D som si to veľmi užil.
Zootropolis: Město zvířat (2016)
Vynikajúci príbeh napínavy až do konca a neustále zábava....
Fantastická čtyřka (2015)
Vyše hodiny sa pozerať na sci-fi, pri ktorom dokola stavajú jeden prenosný vynález je strašná nuda... a to nezachránila ani posledná polhodina, kde na konci bojujú proti zloduchovi. Akčné scény skoro žiadne 5%. Najhorší film od marvelu...
Teorie všeho (2014)
Bravó?!!! úžastne natočený a skvele hercami zahraný životopisný film... 100%
Mapy ke hvězdám (2014)
ďalší bezvýznamný film ktorý, ked si nepoziete o nič neprídete...
Borgman (2013)
film úplme o ničom?!! nič nevysvetlené... prečo robia to čo robia a pod... nuda
Birdman (2014)
Totálne nudný film, celý čas čakám či sa niečo zaujímave stane a nestane sa nič až do samého konca...