Recenze (1 446)
Griffin a Phoenixová (2006)
Nekýčovité a uvěřitelné. Mulroney a Peet rozehrávají zajímavý part a co na tom, že tušíme průběh i konec, když je to prostě zajímavé?
Zastavte vymírání (2015)
Surová ukázka, co jsou vedlejší produkty dnešní doby. Je vážně většina asiatů tak neempatických vůči přírodě, bolesti zvířat a blízké budoucnosti? Když si to promítnu znovu, je mi fyzicky špatně. Ale mám strach, že s tím opět nic moc neudělám nejsa odvážný bojovník jak pánové filmu.
Stranger: Mukó hadan (2007)
Drastické, japonsky přehnané, ale zároveň zábavné a s odkazem na historii. Bavilo mě to. Jen bych ubral červené.
Jimmy Carr: Telling Jokes (2009) (TV film)
Stále silný a profesionálně pervezní. Snad chybějící upřímnost nebo překvapení po té, co jsem viděl minulé představení.
Kmotr III (1990)
Nadprůměr a chtěnou gradaci kazí mírná unylost oproti předchozím dílům. Vidět - Ano. Diskutovat - Ano. Dát jen 4 hvězdy - smutné Ano.
Kmotr II (1974)
Al Pacinova one man show a pět hvězd je nahlodána De Nirem a padá do nadprůměrnosti. Nesedlo mi propojení minulosti a reálu. To, jak Al Pacino ztvárnil svou roli, filmově vyrostl a stal se mafiózo par excellence - nu smekám. Tedy hodnocením 4.4 a tak jsem se těšilna 5.
Kmotr (1972)
Epochální a nadčasové. Al Pacino, ostatní a hlavně pro mne Brando jsou hvězdy. Přesto to není za pět jak u většiny recenzentů. Příliš dlouhá stopáž, průhledné kvazizápletky a obsese Itálií - to ubírá finální hvězdu pro nesmrtelné.
Kniha života (2014)
Mexikánská muzikálová groteska, která nejmenší a největší nudí, ale od pěti do devíti baví. Příjemné vysvětlení smrti a její všudypřítomnosti dětem a části "velkých".
Království lesních strážců (2013)
Zabaví jak děti, tak dospělé (alespoň ty otevřené). Pár nových nápadů, dobrá animace a silné poselství.
Vampire Hunter D (2000)
Technická propracovanost, ztvárnění sídla monster či čest a špetka dobrého skutku. Mě se to líbilo.