Recenze (104)
Takoví normální mimozemšťané (1996) (seriál)
Mimozemšťania skúmajúci ľudskú rasu a nahlas vyjadrujúci svoje pocity z našej planéty bývajúci v byte a chovajúci sa ako úplný idioti so zvláštne milou a sympatickou zápletkou.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Určite super seriál, ktorý vždy pobaví. Opica fajčí, pravidlá spolunažívania, afektované a vážne ksichty. Tak to má byť :D
SuperStar 2013 (2013) (pořad)
Toto sa dalo pozerať len vďaka Sabine Křovákové. Inak všetci nič moc. Strašne "vážne" a... A "prevážne". Ja naozaj neviem kam to naše Slovensko (Česko je na tom dobre) smeruje.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Super :D
Different (2013) (amatérský film)
Príde mi to ako veľmi podarená snímka, jediné čo mi prekáža je tá neznesiteľná dĺžka, dalo by sa to skrátiť a aj tak by to nestratilo svoje čaro. Teraz je to moc zdĺhavé, kvôli tomu som odobral jednu hviezdičku.
Lady Gaga feat. Beyoncé: Telephone (2010) (hudební videoklip)
Flipper - Toto čo teraz napíšem patrí do diskusie ale ja už to v sebe neudržím, musím to napísať sem: Môj komentár bol úplne rovnaký ako tvoj
Pokušení (2003)
Vtipný, nápaditý ale s už mnoho krát omletým a dobitým nápadom
Království lesních strážců (2013)
Filmu chýba väčšia rozsiahlosť a viac zápletiek. Animácia bola skvelá, vtipy fajn, finále napínavé a gotické čiernobiele osvetlenie filmu nechýbalo no na najepickejšiu snímku (Kategória: Animovaný film) to nemá. Stále čakám na niečo mega... Keď to príde - Dajte mi vedieť
Sonny ve velkém světě (2009) (seriál)
Ja TEN SERIÁL PROSTE NEdokážem nepozerať :D
Farma Rak (2011) (seriál)
To je tak blbé až je to úžasné :D A Saj prepáč že ti kradnem komentár ale súhlasím :D