Oblíbené filmy (10)
Gladiátor (2000)
Hon (2012)
Tak takhle silně ve mně emoce žádný film už hodně dlouho nevyvolal, chvílema jsem měl problém zůstat v klidu sedět na židli, třeba u obchodové scény... tohle mi ještě dlouho zůstane v hlavě. Výborné!
Temný rytíř (2008)
Bourneovo ultimátum (2007)
Nevědomí (2013)
Nedotknutelní (2011)
Výborný výběr herců a skvělá zápletka - když se člověk nezamýšlí nad tím, jestli by to takto (nebo podobně) mohlo ve skutečnosti opravdu být, ale film si jen užívá, stane se z něj jeden z nejlepších snímků loňského roku, plný výborného situačního humoru (Driss v originálním znění je prostě perfektní) a s koncem, za který se nemusí stydět. A že jsem se hodně bál, aby si to koncem celé nezkazili... ale mohl jsem z kina odejít naproto spokojený =)
Lovci hlav (2011)
Miluji severský cit pro vytváření kontrastů. Na smrt vážné situace jsou podávány tak, že celý kinosál hřmí smíchem a přitom to celé vůbec nepůsobí hloupě a film zůstává po celou dobu napínavý, o to víc, že se vlastně může stát cokoliv. Opravdu jsem si promítání užil.