Recenze (1 199)
Piráti (2005)
Výborný nápad:)
Náš vůdce (2008)
Neobvykle dobrý film o tom, kterak působí davová psychóza.. Počáteční výpomoc studentů sobě navzájem a pospolitost přeroste v odstraňování všeho, co s nimi nemá co do činění.. Herecké výkony a hudba byly rovněž na výbornou.. Nadčasový film s velkou myšlenkou.
The Diary (1999) (TV film)
Super
Oni (2008)
Nudný horor s pár lekačkama a spoustou zdlouhavých scén. Zbytečně rozvláčné i na tak krátkou stopáž.
Sůl nad zlato (1982)
Hrozně kýčovité
Bathory (2008)
Nebylo to nikterak zábavný a už vůbec ne dobře natočený. Další mínus je za účast Vondráčkové a Mádla a osazení staré gardy (Krejčí, Krytinář, Korn). Co však bylo velice vtipné tak Zdeněk Srstka na sklonku života v roli mučitele, dekadence!
Johnny si vzal pušku (1971)
Nikdy jsem neviděl depresivnější film...Nebudu nic psát, jen doporučuji.
Wrestler (2008)
Býval jsem horlivý fanoušek wrestlingu, a tak třebas i proto se mi film mimořádně líbil. Rourkovi role vyřízeného zchátralce odvrženého všemi seděla jak pěst na oko. K tomu mi hráli Guns 'N Roses a byl jsem nadmíru spokojen.
Frida (2002)
Frida předčila moje očekávání, tak barevný film jsem dlouho neviděl, mexické prostředí zároveň s hudbou a typickým temperemantem dělají líbeznou podestýlku pro vskutku jímavý příběh. Nevím jestli se jedná/nejedná o životní roli, ale herecké výkony tu jsou na vysoké úrovní. A Banderas aby nechyběl v nějakým filmu jižanského ražení :)
Truchlivé dědictví (2004)
Všiml si někdo z Vás, jak měli na tom zelenomodrým bouráku logo St. Anger od Metallicy (z roku 2004) a přitom ta scéna měla být situována do roku 1991? Jinak stokrát propírané téma opět podané naturálnějším způsobem s cílem ranit křehká srdce diváků na mě tak moc neplatí.. Už jsem zdegenerovanej takovýma filmama, že tyhle scény na mě nic extra nebyly a po výpovědní stránce se nic novýho taky nedovíme.