Recenze (51)
Joker (2019)
Prvy krat som ho nedopozerala, lebo to bolo na mna a moj citlivy zaludok prislis. Musela som to spracovat. Scenu stairs dance si pustam vecer na dobru noc.
Velký Gatsby (2013)
Film zanecha v divakovi vela otazok... pristihla som sa ze bezne cez den premyslam o postavach, preco konali ako konali, a preco sa to vsetko tak zvrtlo, nechapem a je mi smutno ako to cele vypalilo. Priznam sa ze snivam o lepsom konci pribehu. Pri takych filmoch som rada, ze to nebolo skutocne. Di capria som ako herca nikdy nemusela, ale po tomto asi vedie 😊 aj piesen od Lany je velmo prijemna a drzi sa v hlave nejaky ten cas 👍
S úsmevom po Slovensku (2019) (seriál)
Oceňujem výber protagonistov, všetci sú sympatickí a vtipní, vždy sa nasmejem + sa človek môže inšpirovať, ktoré miesta na SK navštíviť. Teším na ďalšie časti.
Delukse - Skúška ohňom (2019) (epizoda)
Podľa mňa skvelé herecké výkony a vtipný dej, pobavila som sa :)
Odsouzení (2010)
To bolo hneď jasné že ide o film natočený podľa skutočnej udalosti. Keď sa mi začnú potiť dlane a zhoršujú moje kardio problémy viem, že ide o nespravodlivosť natočenú podľa skutočnej udalosti. Lebo taká podlosť to ani psychopat nevymyslí, čo sa niekedy deje v reálnom živote. A niekedy sa stane že sa človek celý zničený a doráňaný aj doklope tej spravodlivosti. Krásna ukážka lásky, ktorá nepozerá na vlastné dobro ale na dobro toho druhého. Bolo fajn to vidieť.
Pekelná ženská (2001)
Sľúbila som si že podobné sprostosti už pozerať nebudem :D ale nasmiala som sa...
Ledové království (2013)
Príjemné aj pre dospelých, hoci mi trochu šli na nervy spievajúce scény - na môj vkus prehnane dlhé. Ale za to že dej nie je príliš predvídateľný a grafika super, dávam 5, pretože viac od animáku ani čakať netreba. Ten snehuliak tam ani byť nemusel, neviem. Žeby len na predĺženie herného času?
Oceány (2009)
Fakt úžasné zábery a príjemný komentár bez zbytočných obkecov. Odporúčam všetkým čo majú radi more, takto si predstavujem dokumentárne filmy.
Páli vám to? (2004) (pořad)
Vo svojej kategórii jedna z tých lepších vedomostných súťaží, aspoň trochu sa človek zasmeje, a nie ako na tom českom AZ kvíze alebo angl. The weakest link s podivnou ženskou. Kamenárov štýl je trochu neokresaný, ale aspoň je sympoš a snaží sa súťažiacich ukľudňovať. A ešte ten jeho prízvuk :)
Rychle a zběsile: Tokijská jízda (2006)
prehliadka fajnových kár, nič viac. dobre sa pri tom aj zaspávalo...