Recenze (50)
Alone (2020)
nic světoborného, ale v rámci žánru povedený kousek. Na jedno zkouknutí pohoda.
Aquaman (2018)
a já těch 5 dám, v kině je to nářez. Plus nejlepší DC film.
Black Water: Abyss (2020)
Hlavní hrdinka evidentě viděla první díl. Přesně věděla, jakým způsobem se krokodýl nejlépe zlikviduje :D 40%
Bourneův odkaz (2012)
Nemá to sice ten šmrc jako předchozí filmy s Bournem, ale pořád je to hodně slušná jízda. Myslím, že Aaron by klidně utáhl další 2 díly. Třeba se nakonec i dočkáme setkání Aarona a Jasona, nebránil bych se tomu. Bavil jsem se.
Bůh ti žehnej, Ozzy Osbourne (2011)
stejně jako u Lemmyho nemá cenu koukat pokud nejste fanoušek. V dokumentu je vše přes Ozzyho mládí, začátky a úspěchy s Black Sabbath, solo kariéru, ukousávání hlav holubicím a netopýrům, až po úplné vystřízlivění. Pro fanoušky prostě povinnost.
Creed II (2018)
1000x to samé dokola. Hrdina dostane od vyzyvatele nařezáno a v odvetě mu to vrátí. Tady to ale bylo už moc. Jednoznačně měl titul putovat Viktorovi, nemůžu si pomoct.
Ďábel (2020)
parádní pokoukáníčko. Spidey je prostě sympaťák.
Dracula (1992)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů, miluju tu atmosféru.
Gentlemani (2019)
starý dobrý Ritchie. Farrell jako kouč je famózní. No a scéna s prasetem, pecka :D
Godzilla II Král monster (2019)
Jasně, je to místy nelogické, místy pitomé. Ale od tohohle typu filmu přeci nečekáte příběh na oscara. Chcete vidět akci a jak se mydlí všemožná přerostlá monstra. A toho si tady užijete až až. Ten malý chlapec ve mě chrochtal blahem :) Má to potitulkovou scénu...