Recenze (113)
Demolition Man (1993)
Docela podařený akční film,na kterém mi vůbec nevadilo se podívat i 10x a stále mě bavil. Sly a Wes předvedli slušný herecký výkon!
Běžící muž (1987)
Docela slušný film,akorát musím ubrat hvězdy,protože to nemá s knižní předlohou od S.Kinga téměř nic společného. Škoda,že se film nedržel knihy,mohlo to udělat mnohem lépší dojem,takhle to byl jen průměr. Už ty 3 hvězdy jsou moc,ale je to kvůli Arnímu! :-)
12 opic (1995)
Kultovní film,který se však u nás moc nechytil a byl málo medializován. Od začátku do konce měl film hlavu a patu. Výborně zde zahrál Brad Pitt a skvěle mu zde sekunduje Bruce Willis (nebo naopak)?? Musím hodnotit 5 hvězdami,neboť jsem zde neshledal žádných nedostatků.
Morganovi (2009)
Vcelku slušná oddychovka,dávám 3* protože v tomhle filmu jsem se několikrát shlédl ve svém manželství a můžu říci,že některé scény jsou "ze života" !! :-) Víc si ale tenhle film nazaslouží. Tečka.
Chlapi z karavanů (2006)
Celkem dobrý film,který hýří sprostými hláškami a má šmrnc!! Herci jsou sice u nás neznámý,ale s komediálními vlohami jsou na tom velmi dobře. Doporučuji shlédnout,neuděláte tím rozhodně chybu.
A-Team: Poslední mise (2010)
Překvapivě dobrý film se spoustou akce, které neustále na sebe navazovali. Film je víceméně absurdní,ale je to film a na to jsme zvyklí. K maximálnímu hodnocení mi tam přece něco chybělo,možná velkolepější finále (i když je napěchované trikama až dost), možná o trochu více reality. I tak se mi líbil a doporučuji ho shlédnout (zasmějete se).
Dexter (2006) (seriál)
Nejlepší seriál poslední doby (nepočítám komediální), každá série byla famozní a chci vidět další a další a další a další série. :-)))
8 MM (1999)
Psycho thriller, který bych řadil vedle filmu Sedm. Nicolas Cage zde zahrál roli, která mu sedí nejvíce a skvěle zde sekunduje Joaquin Phoenix. Námět dobrý a obdivuji Joela Schumachera, že se pustil do režie takového filmu.
I Love You Phillip Morris (2009)
Jim a Ewan?? Dobrý výběr do hlavních rolí a srandovní hlášky (hl. ve vězení).
Já, mé druhé já a Irena (2000)
Komedie pro "dospělé" ,která má spád. Český dabing je výborný a Jim je zde famozní,drsný a sprostý zárověň. Mám prostě takové filmy rád.