Recenze (105)
Zombie Apocalypse (2011)
I kdyz sem film videl nedokazu se rozhodnout jestli jedna nebo pet hvezd.Jako horor samozrejme nefunguje(gore efekty jak ze studentskyho filmu,napeti nula,zombie jakztakz)ale jako komedie,pokud mate smysl smat se do oci bijicim nelogicnostem(manik behem jediny bitky ma v kazdym zaberu jinou zbran,hlavni hrdinka rve jak krava:"Ticho!Uslysi nas",kulomet strili jak v Rambovi ale nabojovy pas se neposouva,ptaci letici na miste a tuny dalsich)funguje skvele.Takze hodnoceni nechavam na jinych :)
Hořící keř (2013) (TV film)
Totalni nasranost a beznadej behem celeho filmu.Tuhle miniserii bych doporucil vsem tem co je voli a zastavaji se tech rudejch kurev...
Princ Valiant (1954)
Nejhorsi ofina v historii kinematodrafie,drevene meciky,kostymy hrajici vsemi barvami a naivita Hollywoodu let 50tych v plne krase :)
Stážisti (2013)
Miluju NESVATBOVI takze tohle pro mne bylo opravdu zklamani.Takhle klisovity scenar nezachranil ani slovni kulomet Vince Vaughna.Za ten davam 2*,jinak nuda.Zadny vtip nebo scena nijak nezaujala,skoda...
To (1990) (TV film)
Coulrofobie je abnormální nebo přehnaný strach z klaunů.A tenhle film ji u mne v roce 91 nastartoval...
Tři mušketýři (2011)
Ne,ne a jeste jednou ne!Mohlo se to jmenovat "Jak Anderson se svoji Millou dojebali Dumase".Scena kdy Milla proskakuje mezi nastrazenymi strunami mluvi za vse...Radeji sahnete po klasice s M.Yorkem z roku 1973.
Would You Rather (2012)
Tezkej psycho teror spolu s absolutnim cynismem a totalni bezmoci.Jestli nepotrebujete ve filmu hektolitry krve jako v SAW jenz ma podobny koncept,budete spokojeni...
Frankensteinova armáda (2013)
Nejvic mne pobavilo to ze jedna scena byla natacena na statku kde se odehraval film Panna a netvor nebo serial Byli jednou dva pisari... :-D Jinak skoda promarnene sance,monstra byla fajnova!
Prokletí Salemu (1979) (TV film)
Videno poprve kdysi davno na VHS a v nemcine ale uz tenkrat sem z toho filmu nemel dobrej pocit.(v dobrym smyslu slova) Ted videno v dvd kvalite a pocit z filmu zustal + nostalgie + nej lekacka v dejinach kinematografie = 5*
Muž z oceli (2013)
Asi se budu rouhat ale prislo mi to jeste lepsi nez Avengers... :)