Recenze (1 044)
Nespoutaný Django (2012)
Viděno několikrát a soundtrack slyšen ještě víckrát... tady prostě musím předtím Quentinem smeknout. Takovou stylovku se podaří udělat jednou za dlouhou dobu... a osazenstvo? Famózní... Waltz je skvělý a Di Caprio je prostě hovádko boží... Jamie Fox jim sekunduje ale překvapivě to táhnou vedlejší postavy... Samuel je se svým nigga taky peckoidní... Django je prostě labůžo....
Paralelní světy (2012)
Lehká romantická záležitost, ale hrozně moc se mi líbil ten nápad. Jasně nebyl dotažený do dokonalosti, ale i tak skvělý.... a scény, kdy nosili věci z jiného světa (kvůli gravitaci) byly prostě super.... díky tomu hodnotím vyšším počtem
Gangster Squad – Lovci mafie (2013)
Super obsazení, hvězdný potenciál a nakonec z toho vyleze takové obyčejná záležitost, škoda toho... když to srovnám s klasikou Neúplatní, tak je to takový slavý odvárek.
Drákula: Neznámá legenda (2014)
Koukatelné, bál jsem se že to bude horší a ono to překvapivě fakt šlo. Koukatelné. Nic co by si člověk nechal vytetovat a pouštěl si to každý den před obědem i po večeři, ale jako neurazí.
Mezi náhrobními kameny (2014)
Další zářez Liama v poloze bad ass detektiva... škoda překombinovaného závěru, ale co bychom od těch američanů chtěli co? klišé ... ale film má svou kvalitu a drží ho opět alespon v průměru či lehoulince nad ním dupný Liam
Falešní poldové (2014)
Pár frků fajn, jinak trapárna a hlavní postavy jsou asi hokejisti, protože jsou na střídačku na přesdržku :D
Nejhledanější muž (2014)
Hooodně komorní.... vedle toho vypadá i Jean jako akční nářez... nicméně kvality tam jsou, obzvláště Philip Seymour je na tu roli prostě šitý.... škoda ho chlapa šňupavého... no co se dá dělat... snad se najdou jinačí herci na podobné role zákulisních grázlíků...
Chlapectví (2014)
Film jsem nedokoukal... vydržel jsem to skoro hodinu a tak jsem se chtěl zeptat, v tom filmu se bude i něco dít? nebo to je jenom taková jakože patetická pohlednice z výletu na Milešovku? Možná tomu dám někdy ještě šanci a zatnu zuby dokoukám a zjistím, že je to nejlepší movie ever... prozatím ale ee
Odplata (1999)
Gibsonovi tahle bad ass role sedla jako prdel na hrnec... škoda že takových filmů nefrkl více....
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Jestli to bude pokračovat tak se u expendables 6 dostanu s hvězdičkama do záporu.... Jediný kdo v tomhle díle stojí za zmínku je Mel Gibson... tak nějak jsem si zavzpomínal na jeho bad ass klasiku Odplata....