Recenze (325)
Auta (2006)
Rychlost, Já jsem rychlost......
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Čekal jsem málo, dostal jsem Hodně. Kvalitní obsazení, zajímavý nápad, svižný pravda někdy překombinovaný děj. Budete se třást s uprchlíky, jindy předvídat co se v následujícím obrázku stane. Bohužel to k seriálové tvorbě patří a možná že je to tak lepší. V dnešní době ale jeden z nejlepších počinů v této branži. Pět z Pěti se prostě nedá nedat. Edit: psáno kdysi po zkouknutí první serie, dál tento seriál upadal do ztracena až mě přestal zajímat :-(
Takoví normální zabijáci (1994)
Hodně působivý film, který není jen tak pro každého. Možná že jeho síla je zřetelná až teď kdy vídáme tolik násilí na televizní obrazovce a to hlavně z válečného zpravodajství či jiných zpráv. Násilí které se někde děje a je opravdové, ovšem pro nás pro diváka spíše již okoukané a fádní ovšem pro média jako magnet pro své zprávy. Je to ukázka toho jak se může stát násilné chování součástí našeho života a jak jsme vůči němu více či méně imunní. Stone ho ironizujícím nádechem heroizuje a vlastně tak poukazuje na slabost investigativní televize (vzpoura vězňů v přímem přenosu) a nás jako diváky jež ztrácejí smysl pro rozhodování mezi dobrem a zlem. Poslední scéna z filmu je toho jasným důkazem.
Battlestar Galactica (2004) (seriál)
Čapkovská R.U.R. v polodokumentárním hávu s vynikajícími triky, povedenou hlavní dějovou linkou a rozvinutím hlavních i vedlejších postav. A s mým skoro alter egem Gaiusem Baltarem a jeho Cylonskou nemesis Number SIX.
Podfu(c)k (2000)
Nikdy byste neměli podceňovat předpověditelnost blbosti. Kulervoucí filmek.