Recenze (324)
Anatomie pádu (2023)
Čekal jsem víc a nakonec to byla docela nuda bez jasného konce... 7,5/10
To se mi snad zdá (2023)
Posledních dvacet minut filmu neuvěřitelně ubližuje a stává se jeho karikaturou, jinak bych dal plné hodnocení. 7,5/10
Jasné nebezpečí (1994)
Svět je šedý Jacku! Solidních 8/10
Chlapec a volavka (2023)
Neuvěřitelná honipejřina kde sám scénář musel mít max 5 stránek. 3/10
Napoleon (2023)
Nekompletní, zmatené přeskakování v životě Napoleona Bonaparte, které mě vůbec nenadchlo a to naprosto přecházím fakta velkých historických nepřesnosti. Řekl bych že i téměř libovolný díl TV série Hornblower je lepším vhledem do napoleonských válek. 5/10 a to jsem moc hodnej...
Zabiják (2023)
Chladně povrchní a meditativní i když je to vlastně prostá jednohubka. Na Finchera je to však nakonec slabé, lepších 7/10
Stvořitel (2023)
Ulepená šestka za krásný vizuál a povedené akční scény, jinak je to prostříhaný kompilát mnohem lepších anime/sci-fi/fantasy. Asi by si režiséři, co jinak umí, neměli psát vlastní scénáře... koukám i na tebe Blomkampe! 6/10
Oppenheimer (2023)
Zvláště v IMAXu obrazově nádherné, bohužel složené ze dvou filmů, kdy se první půle tváří jako Správná posádka a ta druhá jako Kód Enigmy a moc spolu nespolupracují. Čekal jsem o trochu víc. 8/10
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Moc keců, moc směšných vysvětlovaček a málo památné akce. Umolousaná 7/10
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
To ale byla nuda... 5/10