Recenze (106)
Četník ze Saint Tropez (1964)
Včera jsme s kamarády měli "četnický večer". I po víc než půl století tenhle film dovede pobavit. A vítězem je scénka, kde se Cruchot nechává svézt od řádové sestry v jejím citroenu. Pět minut jsme se tak strašně chechtali, až se přišla podívat i sousedka. :-)
Půjčovna masa: Nové pouzdro (2020)
Trochu jiné anime. Filmík přinášející skalním fanouškům rozpaky. Pro ostatní celkem příjemné pokoukání.
Greyhound (2020)
Tři je málo, čtyři moc. Ale budiž. Tom Hanks tuhle filmovou povídku drží nad vodou. Hned poté jsme se dívali na Lancaster Skies a rozdíl byl přímo propastný.
Lancaster Skies (2019)
Film bez začátku, sředu i konce. Úplně špatný film to není. jenže vypravění o tom, jak se chlastá na základně, na dobrý film nestačí.
Venom (2018)
Na začátku furt nevíte wocogou a pak to jde tak rychle, že si ani neuvědomujete, jak děsná blbost to je. Ale díky tlačítku FF se tam nějaká zábava najde, takže ty dvě hvězdičky jsou docela zasloužené.
Student of the Year (2012)
Tady mě nejvíc pobavil původní název. Kdo aspoň trošku přičuchnul devanagarí, si přečte, že v hindštině se film jmenuje: "stůdent of the íjar" :-) Není to nijak výjimečné a film má často anglický název přepsaný, aby si ho běžný hindustánec dokázal přečíst. Indové mají (aspoň ve filmech) ve zvyku přecházet mezi hindštinou a angličtinou naprosto šíleným způsobem. My ovšem moc nezaostáváme. V Chorvatsku jsem jednou v marině slyšel větu: "Skipr při bórdingu očekoval krůlist." Úplně jasný ne? ;-)
Pelíšky (1999)
Já do týhle země asi nepatřím. Ze "studijních důvodu" jsem se teď po mnoha letech znovu koukal. A přitom si říkám: "Tohle je fakt nejlepší česká komedie posledních třiceti let? Po dokoukání jsem si říkal, že aautoři asi museli mít těžké dětství. Pak jsem si přečetl, kým byly inspirovány některé postavy. A ejhle. Bylo to tak. Herci se snažili a některé scény se povedly, takže ty dvě hvězdičky s odřeným hřbetem.
Muži v černém: Globální hrozba (2019)
Aneb kterak dojebat, co se dá. Ale jo. jsou chvilky, kdy se člověk docela pobaví a tecnicky na slušné úrovni.
Ad Astra (2019)
Kterak pejsek s kočičkou pekli dort. Do tohohle filmu přidali tvůrci skoro všechno, jenže výsledek je stejně špatný jako ten dort. Kdyby to bylo nějaké béčko, tak se leccos promine. Jenže u ambiciózního projektu, kterým Ad Astra nepochybně je, to prostě nejde. S přítelem Richardem se na hodnocení filmů obvykle neshodneme. Tady jsme se shodli, že za moc nestojí. Technicky nesmysl, logicky pohromadě nedrží, ale inťouš se uslintá blahem.
Mentalista (2008) (seriál)
Nejspíš by to bylo i za slušné čtyři hvězdičky. Jenže výběr Robin Tunneyové chování její postavy celý dojem tak nějak sráží dolů.